Grote baby...

A

Anoniem

Guest
Dag meiden,

Ik vroeg me af wanneer gaan babies een beetje gelijk lopen met groeien. Onze zoon woog bij zijn geboorte ruim 5kg en 52cm. Laatste keer CB (toen 13wk) 8kg en 64 cm.
De groeicvurves kennen we hier dus niet haha. Nu geef ik volledige bv, dus overvoeden kan ik hem niet, Ook krijgt hij al 2 maanden 5 voedingen (ik ben er met 10 min klaar mee, zo ontzettende zuigkracht).
Nu vroeg ik me af blijft hij het eerste jaar met dit tempo doorgroeien of gaat dat straks minder worden. En wanneer hebben jullie de laatste voeding erafgehaald. Zelf heb ik nog heel erg het idee dat hij deze nog nodig heeft.

Verder is het een heerlijk lief en makkelijk mannetje wat de hele dag doorkletst. Dus dat zit helemaal goed! En we hebben thuis al enorme spierballen van hem gekregen,

Gr

Hoihoi,

Ik weet niet precies hoe oud je kleintje is, maar Evy groeide de eerste 4 maanden ook behoorlijk. Hierna zwakte dit wat af. Ik had me op het cb best wel geschrokken eerst, omdat ze in verhouding zo weinig was bijgekomen toen. Maar dit bleek normaal te zijn. Ze ontwikkelen zich nu razendsnel, zijn beweeglijker en gebruiken dus veel energie.
Zo lang ze in een stijgende lijn bijkomen en verder happy zijn, is het goed toch.

Geniet ervan en met zo'n flinke baby hoef je tussendoor dus niet meer te gaan sporten, haha.

Groetjes Iris mv Evy 16-05-08

Terug
Bovenaan