Vorige week ben ik in het ziekenhuis geweest met vermoeden van gebroken vliezen. gelukkig was het loos alarm. de arts vond mijn buik wel erg klein en vond het nodig om toch even te controleren. In het ziekenhuis zijn artsen altijd lekker met hunzelf bezig en vertellen niet echt heel veel, dus na een echo en wat metingen verdween ze en ging overleggen. Na wat wachten mocht ik toch naar huis en terug naar de verloskundige. Op mijn zwangerschapskaart stond vanalles, niet leesbaars geschreven. Okee bij de verloskundige kreeg ik dan een groeiecho. en wat blijkt met 37 weken was de baby al op de grote van bijna 39 weken!! Niet bepaald klein dus.
Beetje beduusd ging ik weer naar huis. Nu vraag ik me eigenlijk af. Laten ze je met zo'n grote baby gewoon lopen tot 42 weken? Niet dat ik denk dat ik nog zo lang loop, maar toch. Dan heeft het kindje toch het formaat van een baby van 44 weken!?!?!
Ik zal het donderdag nog eens navragen aan de VK.
Beetje beduusd ging ik weer naar huis. Nu vraag ik me eigenlijk af. Laten ze je met zo'n grote baby gewoon lopen tot 42 weken? Niet dat ik denk dat ik nog zo lang loop, maar toch. Dan heeft het kindje toch het formaat van een baby van 44 weken!?!?!
Ik zal het donderdag nog eens navragen aan de VK.