grote borsten

Hallo,
In mijn eerste zwangerschap had ik het ook maar verbaas me er elke keer weer over hoe groot mijn borsten worden. Jeetje heb nu al weer cup f aan en heb nog 1 maat liggen, dus als ze daarna nog groter worden dan moet ik weer nieuwe bh's. Dat hoop ik dus niet want die hele grote maten zijn niet veel te krijgen en ze zijn heel erg duur en ook nog eens foeilelijk hahahahahahaah.
Het heeft toch geen enkele nut dat die borsten nu al zo groot worden pffffffffff er hoeft toch nog geen kindje aan maar ja nu maar hopen dat de groei even stil staat.
groeten henny

Tot maat F heb ik het gelukkig nooit gehad, maar bij mijn eerste werden m'n borsten ook zo ontzettend groot. Had van mezelf een kleine B-cup en aan het eind van m'n zwangerschap een D-E! Manlief vond het wel leuk, maar voor mij hoeft het niet zo nodig. Gelukkig slonk het wel weer na de borstvoeding.

Ben benieuwd waar het nu eindigt, want inmiddels beginnen ze weer aardig te groeien en beginnen de C-cups aan de kleine kant te worden.
Bij m'n eerste heb ik toen nog een paar redelijke bh-s kunnen kopen bij de prenatal en de hunkermoller. Maar echt geweldig zijn ze niet.

groetjes Marieke

hihihi, geen last van! In de zwangerschap van mn dochter ging ik van een kleine D naar een grote D. En nu ben ik van een C naar een kleine D gegaan.

Ik had tijdens de borstvoedingsperiode trouwens wel onwijze toeters. Maar dat is helaas niet zo gebleven.

xxx
Pauline

Hoi,hoi,

Ik herken het probleem. Voor de zwangerschap al een flinke D cup.
Nu met 19 weken  zit ik al strak in een E cup en heb dus eigenlijk al F nodig.
Waar gaat het eindigen???

groetjes

hoi meiden,
nou die problemen heb ik dus altijd!!!!! ik heb een G cup en ben in m'n vorige zwangerschap naar een J gegaan,....... die maten zijn gewoon echt niet te vinden, maar voor jullie "grote borsten" kan je heel goed FREYA kopen, niet zo duur als bv PRIMADONNA, maar wel goed en ook niet van die suffe geborduurde.
groetjes suzan

spannend.... Het duurt dan nog wel even, maar goed. Met jouw cup maat krijg je dat toch vergoed van de verzekering???? In ieder geval een heel mooi excuus om na de bevalling/operatie eens flink te shoppen.....

Terug
Bovenaan