Grote broer

A

Anoniem

Guest
Hoi Lientje!

Ik ben inmiddels ongesteld geworden, 2 weken te laat... ben begonnen met de monikspeper, hoop dat dit een beetje gaat helpen met t reguleren van de eisprong!

Hoe gaat t met jou? Nieuwe ronde nieuwe kansen? Is de ongesteldheid al voorbij? Slik je ook nog homeopathische dingen?

Duim voor je deze maand :)

Hoi Serana,

Balen van je ongi, maar aan de andere kant wrs ook wel weer een opluchting of niet? Heb je nu weer een beetje de rust in je lijf of ben je er nog onrustig onder? Ik hoop het wel voor je.

Mijn ei zal rond de kerst zijn en wij hebben nu allemaal een weekje vakantie, dus hopelijk wordt er op het juiste moment geklust ;)

Ik ben nog niet begonnen met dat andere, ik wacht deze ronde even af en zien wat m'n lijf dan doet.

Liefs Lientje

Oh das mooi, je eisprong rond de kerst, dan heb je alle tijd om je best te doen haha
Ik heb geen idee meer wanneer mijn eisprong is, maar heb ook geen zin om ovulatietesten te doen, dan ben je echt te veel ermee bezig denk ik, dat komt een bevruchting meestal ook niet ten goede...

Ik voel me alweer goed hoor, ik heb goede hoop dat t allemaal weer beetje in balans gaat komen in mn lijf... nu maar ff genieten van de mooie witte stad en de gezelligde dagen, de rest komt vanzelf ;)

Fijne feestdagen alvast!

Serana,

Ik weet het ook niet precies hoor, maar ik gok dat het dan ongeveer is... Meestal voel ik het wel, ik heb dan een paar dagen steken in m'n buik en veel slijmverlies. Het zal wel op 1 van die dagen plaats vinden.

Ik probeer me ook zoveel mogelijk te ontspannen en te genieten van alles om me heen. Toch lukt me dit niet altijd...

Jij ook hele fijne feestdagen toegewenst, een super goed en gezond 2010!!!

Liefs Lientje

Terug
Bovenaan