Hoi Grote Broer,
De woede is echt een stuk afgenomen na het telefoongesprek met hem, daar ben ik zo blij om! Dan kan ik idd aan het verwerken gaan. Heb ook gedroomd dat ik bij hem op visite was, ik keek hem niet aan terwijl hij tegen me praatte. Maar ik was er wel gewoon, zonder wraakacties hahaha!
Ja, alle dromen zijn intenser. En heel vaag. Gister droomde ik nog dat m'n vader gekookte hand ging eten!!!!! Was helemaal overstuur en riep dat ie een kanibaal was. Nou ja, waar haal je het vandaan he!
M'n ex vraagt wel naar de buik en zegt ook dat ik goed moet rusten. Hij is wel betrokken denk ik. Hij heeft al twee zoontjes en die heeft ie de gehele basisschool tijd doordeweeks alleen opgevoed. Tis een hele goede papa. Hij was ook superlief voor mijn zoontje. Dat maakt het wel wat zuur, maar geeft ook hoop voor de toekomst. Hij wil er zeker voor gaan zorgen.
Dank je dat je me sterk en dapper vindt! Hoor het vaker van goede vriendinnen. Die zeggen ook, als iemand het kan ben jij het wel!
Ben ook benieuwd naar de toekomst. Hoe ik hier uitkom en wacht op het moment dat ik me echt weer sterk ga voelen.
liefs, Kim