@ Grote Broer

Hoi Kim,

Wat grappig dat je daaraan denkt! We hebben idd reacties gehad, een paar mensen die helemaal enthousiast op belden en niet goed wisten zich te verwoorden, hihi! Sommigen die wij naar onze kerstkaarten vroegen, stelden als nog de vraag dus toch? En weer ander schaamden zich kapot dat ze niks hadden gezien, hihi!

Achteraf wel grappig, mijn neef zijn vrouw blijkt ook weer zwanger en die hadden een zelfde soort kaart, ze is een dag voor mij uitgerekend!

Hoe is ie nu verder met jou? Trek je het allemaal een beetje?

Liefs grote broer

Hoihoi!

Ja, het is een vruchtbare maand, Juli! Ik heb ook een nichtje die 1 dag voor mij is uitgerekend.
Wel een leuke actie, zo'n kaart!

Mijn zoontje vertelde het op de crèche, dus ik hoefde daar niet meer over na te denken, heel handig!!

En mijn familie wist het eigenlijk al omdat er zo'n drama had plaatsgevonden. Dan kan je het ook niet meer voor je houden.

Met mij gaat het eigenlijk wel goed. Om de 10 dagen heb ik eigenlijk een baaldag. Dan ben ik echt verdrietig. Het is nu de tweede keer dat ik alleen zwanger ben en dat is toch wel een heel gevoelig punt. Daar kan ik echt heel verdrietig om worden.
En ik ben echt superboos op m'n ex!! Ik droom vaak dat ik hem in elkaar sla maar dat ie dan niks voelt omdat ik geen kracht genoeg heb. Heel frustrerend!!!!
Maar ik heb hem deze week aan de telefoon gehad en nu kan ik weer een beetje de man zien achter de hufter zeg maar. En dat is wel heel fijn want die woede begon me echt dwars te zitten. Tis dat hij echt iets onvergevelijks heeft gedaan want ik blijf een zwak voor hem houden. Echt vreselijk maar ja, ik wilde wel een kind met hem dus het zegt wel hoe bijzonder hij voor me was.

Maar ik voel ook wel een trots opkomen omdat ik weet dat ik het alleen kan!! En dat ik hier weer sterker uit ga komen en daar verheug ik me ook op. Je wordt alleen mar wijzer van dit soort dingen!
En die hummel in me, daar hou ik elke dag een beetje meer van. Dat maakt me weer gelukkig.

Hehe, dat luchtte weer ff op. Thanks!!

Xxx

Kim

Hey Kim,

Het is toch niet gek dat je nog een zwak voor hem hebt. Je ging voor een toekomst met hem en was stapel op hem, waar abrupt een einde aan kwam. Ik snap dat wel, ik denk ook niet dat je zegt dat het andere gevoel daarmee verdwenen is. Je beseft maar al te goed wat er is gebeurd, maar je had samen wel iets opgebouwd.

Als ik jou over je dromen hoor, ben je nog echt aan het verwerken. Daarnaast zijn de dromen als je zwanger bent nog intenser/heftiger. Als je contact hebt, vraagt hij dan ook naar je zwangerschap?

Je klinkt zo sterk en dapper!

Liefs grote broer

Hoi Grote Broer,

De woede is echt een stuk afgenomen na het telefoongesprek met hem, daar ben ik zo blij om! Dan kan ik idd aan het verwerken gaan. Heb ook gedroomd dat ik bij hem op visite was, ik keek hem niet aan terwijl hij tegen me praatte. Maar ik was er wel gewoon, zonder wraakacties hahaha!

Ja, alle dromen zijn intenser. En heel vaag. Gister droomde ik nog dat m'n vader gekookte hand ging eten!!!!! Was helemaal overstuur en riep dat ie een kanibaal was. Nou ja, waar haal je het vandaan he!

M'n ex vraagt wel naar de buik en zegt ook dat ik goed moet rusten. Hij is wel betrokken denk ik. Hij heeft al twee zoontjes en die heeft ie de gehele basisschool tijd doordeweeks alleen opgevoed. Tis een hele goede papa. Hij was ook superlief voor mijn zoontje. Dat maakt het wel wat zuur, maar geeft ook hoop voor de toekomst. Hij wil er zeker voor gaan zorgen.

Dank je dat je me sterk en dapper vindt! Hoor het vaker van goede vriendinnen. Die zeggen ook, als iemand het kan ben jij het wel!
Ben ook benieuwd naar de toekomst. Hoe ik hier uitkom en wacht op het moment dat ik me echt weer sterk ga voelen.

liefs, Kim

Terug
Bovenaan