@ Grote Broer

Lieve Lientje,

Ik was even in de buurt om te lezen hoe het met jullie gaat. Over de helft meid!!!! Hoe is het? Veel kwalen? Alles al klaar in huis? Of nog druk met de verbouwing?
Bij ons is alles super.
Inmiddels is Julian een half jaar, en ik ben zo enorm verliefd op mijn knulletje, ik wist niet dat het mogelijk was, had dit voor geen goud willen missen.

Knuf nath

Nath,

Wat lief!!! Ja, idd ruim over de helft. De eerste periode kroop voorbij, maar sindsdien gaat het vliegensvlug, komt mede door de verbouwing. Geen tijd om te piekeren, maar door werken om op tijd klaar te zijn! Komend weekend een weekend weg met familie, dan het weekend erna gaan we laminaat leggen en het weekend daar weer naar de tegels in de keuken. Eind april wordt de keuken geleverd!!! Nog niet klaar, maar het einde is in zicht!

Alweer een half jaar??? Dat gaat ook super snel, blij om te horen dat alles goed gaat! Soms kunnen we ons mannetje achter het behang plakken, maar zonder NEE dat nooit!!!

Dikke knuf en kus voor jou! Liefs grote broer

Fijn om te horen dat het allemaal zo voorspoedig gaat. Als er 1 is die het verdient, dan ben jij het wel.
Nog even meid, bijna eind april, en daarna vollop genieten.

dikke kus voor jullie

Terug
Bovenaan