grote buik

zijn er meiden net zoals ik die last hebben van een grote buik, het lijkt wel alsof ik zwanger ben en men denkt dus ook dat ik zwanger ben als ze mijn buik zien.....helaas is dat niet het geval

Ik heb al m'n hele leven een beetje een buikje, maar sinds ik ben gestopt met de pil is die alleen maar groter geworden inderdaad! Ook doordat ik zo'n last heb van m'n darmen de laatste weken. Daardoor heb ik constant zo'n opgeblazen gevoel. Vreselijk irritant, maar voor me gevoel kan ik er weinig tegen doen. Als ik in m'n nakie voor de spiegel sta, lijk ik echt zwanger. Het is vevelend, maar ik heb eigenlijk geen tips voor je. Laten we hopen dat ie snel nog groter wordt omdat we zwanger zijn! Dat zou natuurlijk het mooiste zijn! Succes!

hoi anoniem
ook ik heb sinds ik gestopt ben met de pil een dikke buik.
ik ben nooit dik geweest woog altijd 50 kilo en nu ik met de pil ben gestopt 60 kilo en het zit allemaal bij mijn buik.
en dat is erg raar als je nooit een buik hebt gehad.
ik lijk wel zwanger maar dat ben ik nog niet jammer genoeg.
ik hoop dat wij met ze alle snel zwanger raken en dan een echte dikke buik krijgen.
ik wens je veel succes.
groetjes samie

hoi hoi ik heb ook een opgezette buik sinds ik gestopt ben kan lijnen wat ik wil maar krijg het er niet af ik heb altijd wel een buikje gehad maar de laatste tijd is het wel erg dus je bent niet de enige gr manuela

Halllooo lieve mensen. En ja hoor ik heb sinds ik met de pil ben gestopt vaak een opgeblazen gevoel. Verder nooit echt een buik gehad. Smorgens valt het vaak wel mee, maar zo gauw ik iets gegeten heb dan beginnen die darmen weer. En voor de spiegel lijkt het inderdaad net of ik zoveel maanden zwanger ben, raar eigenlijk die hormonenhuishouding die helemaal van streek lijkt te zijn.

ja ik hed precies hetzelfde mijn bijk is echt erorm veel groter geworden nadat ik met de pil gestopt ben erg vervelend dat mensen steeds denken dat je zwanger bent als je net een negatieve test hebt gedaan

Terug
Bovenaan