Grote buik

<p>Momenteel 24 weken zwanger. Bij 19 weken nog geen buikje en nu bij 24 weken echt een immens grote buik, alsof ik al bijna ga bevallen. ben er trots op maar de buik zit enorm al in de weg. Ik hoop niet dat het nog veel groter gaat worden.</p><p>Nog iemand zo'n grote buik bij deze termijn?</p><p> </p>

Ik draag trouwens echt naar voren. Kan voeten niet meer zien van boven uit?Groeit de buik nóg verder door? In mijn ogen kan het echt niet veel groter worden

Hallo!De eerste 4 maanden van mijn zwangerschap zag je letterlijk niet dat ik zwanger was en nadien kreeg ik in een hele korte tijd een hele dikke buik. Op zich viel de grootte van mijn buik nog mee aan het einde van mijn zwangerschap, maar doordat mijn huid in een korte tijd zoveel is uit beginnen rekken, heb ik nu enorme striemen!

21+6 en mijn buik is ook al echt gigantisch!  Is mijn eerste kindje, draag ook naar voren toe. Moet zeggen dat ik al vrij snel een klein buikje kreeg hoor, maar de laatste 2-3 weken gaat het opeens wel heel hard haha. 

Ik ben inmiddels 35+5 en ja, hij blijft echt groeien, mensen vragen al sinds 25 a 30 weken of het al bijna komt en of het er 2 zijn. 
Blijkbaar ligt het erg aan je lichaamsbouw hoe je het draagt, ikzelf ben 1.65m en niet echt breed van mezelf. Ben inmiddels ook 20kg aangekomen maar verloskundige maakt zich geen zorgen hoor. Ze zegt omdat je een klein bovenlijf hebt en naar voren draagt en behoorlijke plons vruchtwater hebt draag je het lekker ruim. Ik zou er niet te panisch om zijn, geniet van je zwangerschap:)

Terug
Bovenaan