Grote buik

Ik ben nu 26 weken, en heb echt een grote buik. Waar ik natuurlijk erg trots op ben. Maar toch, er zijn zoveel mensen die zeggen jeetje wat een buik. Ik heb een termijn echo gehad met 8 weken en volgens mij kan zo'n echo er toch geen weken naast zitten. Volgens heel veel mensen ben ik al veel verder.
 
Hi anoniem, ik ben nu 24wk en ook bijna iedereen vraagt van jij moet zeker niet lang meer? Als ik dan zeg nou nog 16wk krijg ik de vraag of het er niet 2 zijn. De omvang van je buik heeft nix te maken met de groei van de baby.
En je echo zit er niet naast een paar dagen kan maar zeker geen weken anders had je dat bij je termijn echo gehoord.
Sommige dames hebben weer helemaal geen buik. Is denk ik voor iedereen verschillend.
Groetjes Moniek
 
Hoi hoi,
Ik zou me ook niet al te druk maken, zo'n termijnecho is gewoon hartstikke betrouwbaar. Ik ben nu 27 weken en heb ook een flinke buik (vind ik zelf), is gewoon voor iedereen verschillend.

Groetjes Keesje
 
hallo anoniem.

zelf ben ik nu 33 weken zwanger en heb dus al vanaf het begin een redelijk groot buikje gehad.
nu lijkt het dus of ik op het allerlaats loop.
ook ik krijg vaak te horen zijn het er geen twee of je eet zeker te veel.
bij mij laatse echo van 22 weken is ook geconstateerd dat ik gewoon te veel vruchtwater bij mij draag en had vroeger altijd al een buikje van mij zelf .
maar geniet er lekker van want voor je het weet zijn de 9 maanden om.
(mensen zijn wel behulpzamer als ze je buik zien heb ik ondervonden)

groetjes ilonka.
 
Ook bij mij werd er vanaf 8 wkn gevraagd of ik niet verder was en of het er niet twee waren....
op een gegeven moment was ik 4 mnd zwanger dachten ze dat ik nog maar even hoefde....ja zei ik nog maar 5 mnd!!!
Inmiddels ben ik 33 wkn zwanger en mensen vragen me met ongeloof ben je nog niet bevallen??
Het is voor iedereen verschillend en ergens heeft het toch ook wel weer wat..Ook ik had een termijnecho en ik loop nu nog bij de gyn.dus heb nu wekelijks echo's ivm complicaties en ik loop mooi op schema.

de een groeit gewoon wat makkelijker als de ander,ik ben ook al 30 kilo gegroeid....hmmpff...ok ik beweeg ook al sinds 4e maand aanzienlijk minder dmv mijn heupen en sinds 28 wkn dmv bloedingen waardoor ik rustig aan moet doen.Dus dat scheelt wel denk ik.

Geniet er maar lekker van en pronk er maar mooi mee....

liefs Danielle
 
Ik krijg die reacties ook op mijn buik, al vanaf het begin. Maar tijdens alle controles en echo's doe ik gehad heb is gebleken dat baarmoeder, kind en vruchtwater gewoon een normale grootte hebben. Ik wijt het maar aan mijn (altijd al) slappe buikspieren.

groetjes, Jane
 
Het kan ook anders. Ik heb namelijk een zeer bescheiden buikje en ik moet nog maar een week. Mensen vragen mij juist hoeveel maanden nog!! De reacties als ik zeg dat ik nog zo kort hoef zijn echt lachwekkend. Als je kindje maar gewoon goed groeit zegt het ook helemaal niks hoe groot je buik is. Geniet er dus maar van dat je echt zwanger bent!!!
 
Niets van aantrekken hoor!! Toen ik 4 maanden was, leek ik wel 6 maanden. Je kunt aan een buik echt niet zien hoever je bent.
Gewoon lekker verder tellen waar je gebleven was
 
Terug
Bovenaan