<p>Ik lees o het forum met berichten over de flesvoeding van een baby van 7 weken, alleen dat wordt bijna altijd gesproken over 5/150 of zelfs minder. </p><p>In overleg met het cb mochten we van 7/120 naar 6/150, deze flessen dronk ze ook bijna meteen leeg. Een enkele keer liet ze wat staan. We zitten op schema (ongeveer dan):</p><p>8.00-12.00-16.30-19.00-23.00-3.30/4.00</p><p>Na de fles van 19 gaat ze slapen en moeten we haar wakker maken voor de late fles. Hier doet ze zo 20min of langer over voordat deze op is. Ik merk nu alleen al 3 dagen dat mevrouw echt stipt na 4 uur komt en de nacht fles echt tot op de laatste druppel leeg drinkt. Vandaag was ze na 3 uur om weer wakker en had al aardige trek. Wel kunnen rekken door afleiding. </p><p>Nu de nacht fles te gaan hogen naar 180 zie ik niet zitten want ik wil daar eigenlijk wel een keer vanaf. Dus dan maar de late fles. Of die van 19uur en dan om 23 wel 150.</p><p>Hoe is dat bij jullie? Drinkt jullie baby ook zoveel?</p><p>Onze zoon was/is ook zo een grote eter en leeg forte. Hij sliep overigens met 6 weken al door. </p>