grote-gezinnen-auto???

A

Anoniem

Guest
Hoi,
Ivm de komst van ons 5e kindje moeten we er nu echt aan geloven:
 er moet een andere auto komen!
We pasten er al niet met ons 6en in, maar straks kan het dus EEEEcht niet meer.

Wie heeft tips mbt een betaalbare goede auto?

Welk merk hebbben jullie bv zelf?
Voordelen, nadelen?
Auto of busje?
Alle tips zijn zeer welkom.

We heben nu een Toyota, daar zijn er wel erg over te spreken, maar andere merken zijn ook zeer welkom.

Alvast bedankt!!

liefs M

Hoi M,
Bij ons is de 4e onderweg, en moeten onze auto ook verkopen voor wat groters.
Een Opel Zafira is een optie, maar daar zie je al zoveel van rijden.Daar zitten overigens wel 2 achterbanken in, de 1e met 3 plaatsen en daarachter nog 2 'losse' stoelen'.Op een soort rail, die je eruit kunt halen.Let op, zoveel plaatsen is optioneel, dus moet je wel  effe goed rondkijken (internet) naar een Zafira met zoveel plaatsen.
Verders een Chrysler Voyager of een Ram Van.Kijk eens op www.bovag-occasions.nl.
Ze kosten allemaal zo rond de 7000 euro...
Succes met je zoektocht!
Groetjes Roos.

Wat leuk, een vijfde!!!

Wij hebben een grote-gezinnen-auto (7-zitter), zeer betaalbaar en superdegelijk: Een Dacia Logan MCV. Weinig luxe of electronica, maar dat kan toch alleen maar stuk. Verrassend veel beenruimte op de laatste zitrij, daar kunnen zelfs volwassenen goed zitten. Voor ons helemaal top dus. Betaalbaar. Nieuw net zo duur als een tweedehands 7-zitter vaak! En kwalitatief super materiaal, alle onderdelen zijn van Renault. Nou, het lijkt wel of ik aandelen van Dacia heb, maar wij zijn er erg blij mee.

He,

Wat leuk zeg, een vijfde kindje !!

Wat betreft auto's heb ik niet veel tips. Wij hebben een Touran, die bevalt ook erg goed.
Geen idee hoe duur die zijn. Ik zou iig voor een tweedehands gaan.

En... je kunt ook altijd stapelen he

Liefs, Sophie

Hoi,

Ik heb er ook nog een paar: peugeot 806of 807/ renault espace/ landrover kan geloof ik tot 9pers.(verlengt)

Succes Gr MJ

Bij een zafira ( opel) zijn de stoelen niet optioneel hoor, zitten er standaard op. Prima auto maar met 5 kinderen heb je dus( bijna)  geen bagage ruimte meer want daar zit namelijk de stoelen dan. ALs je dus op vakantie zou gaan met auto of je wil een kinderwagen meenemen heb je een probleem.
Wij hebben zelf namelijk een zafira...wel een fijne auto maar om altijd achterin   je stoelen te hebben opstaan en iedere keer je bank te moeten verplaatsen als je met zijn alle weggaat lijk mij niet prettig. ( wij hebben zelf 2 kinderen)

Met 5 kinderen zou ik eerder voor een bus gaan, veel bagage ruimte en veel plekken ( vaak banken) Succes met zoeken....

Terug
Bovenaan