grote glijbaan

Hoi

Vandaag hebben we de glijbaan weer tevoorschijn gehaald.
Deze heeft onze jongste zoon gekregen voor zijn tweede verjaardag.
En nu hadden we bedacht dat Joyce (22 maand+) het vast ook wel leuk zou vinden.
Dat hadden we goed gedacht,hierbij de foto's.

Wij vonden de glijbaan wat hoog,maar Joyce had nergens last van.

Groetjes Jessica

PS:Misschien een ideetje voor de tweede verjaardag.

Hoi Jessica,

Das ook toevallig. Vorige week met vriendlief over gehad om iets voor in de achtertuin te kopen voor Jennifer. Wij dachten of een huisje of een glijbaan.

Maar wat ik graag van jou wil weten... ik vind jouw glijbaan een beetje eng en waarom, nou omdat de kindjes nadat ze trap omhoog gaan ze op hun billen gaan zitten en als ze nog zo klein zijn hebben ze wel nog de ruimte nodig om te draaien. En bij jou baan is er volgens mij daar haast geen ruimte voor.
Ik heb al wel verschillende gezien. Hoe is jouw ervaring hierin, want nu moet je er bij blijven staan toch en een beetje helpen.
En de bedoeling van iets voor haar te kopen is dat ze zichzelf kan vermaken in de tuin.

Je begrijpt ik heb nogal wat eisen voor een glijbaan hihi.... Maar vind ze wel duur zeg!!! Had opzich wel een mooie gezien (glijbaan dan) en die was iets van 200,-

Bij de karwei hebben ze ook leuke huisjes.. en bij sommige zit dan ook een keukentje in.. vind ik ook errug leuk... Dus wij twijfelen nog.

Wel leuke foto's trouwens Jessica, van een stralende dochter.. ze is ook echt niet bang he!!!!

Groetjes Ilone

Hoi Ilone

Onze ervaring is dat je er even bij blijft staan(meer voor jezelf)   en dan hebben ze heel snel door hoe het werkt.MIJn zoon had het met een half uurtje door en toen ging hij alleen.Het is bij hem nooit verkeerd gegaan.

Gisteren met Joyce ging het de eerste keer gelijk goed.We mochten niet eens helpen.Papa stond er eigenlijk voor piet snot bij.De foto's zijn echt van de eerste keer glijden. Na 20 x hadden wij het wel gezien,maar zij nog niet.

Bovenop de glijbaan zit een plat stuk van zo'n 40 cm en een antislip randje aan de voorkant.Met het gaan zitten had Joyce ook geen probleem,plek zat.
Ik heb geen ervaring met een huisje (hoewel ik ze ook leuk vind),maar ik weet wel dat de glijbaan z'n geld allang heeft opgebracht qua glijplezier.Zowel zomers (in het zwembad glijden) als de rest van de seizoenen is hij VEEEEEL gebruikt.
Deze glijbaan is van little tikes en hebben we 5 jaar terug voor iets meer dan 100 euro gekocht.

Dat is een heel verhaal geworden,hopelijk maakt het je keuze iets makkelijker.
Groetjes Jessica

Terug
Bovenaan