grote jongen

ben zo trots op me mannetje..

het is net of Ethan dat ge-emmer op het cb volledig heeft gevolg.. zins zondag gooit Ethan er 4uur en soms 5 uur tussen de voedingen overdag
's nachts slaapt hij lekker door en meld zich tussen half 6 en half7 voor een voeding en slaapt dan nog een 4uurtjes achter elkaar en is dan de hele middag en avond wakker en doet alleen haze slaapjes

kort gezegd hij is van 8 voeding naar 5 a 6 voeding gegaan..

netjes hoor
hier is het ook om de 4 a 5 uur.
en vanmorgen de eerste voeding zelfs om half 9!
daarna lekker weer naar bed en maar liggen brabbelen tegen winnie the pooh op de muur! haha

maken jullie je kleintje wakker voor de eerste fles smorgens? of wachten jullie tot ze zich zelf melden??
ik wek pascal om 6 uur voor de eerste fles. heb hem 1 keer laten slapen. toen werd hij iets na 8 uur smorgens wakker. had 22:00 de laatste fles gehad. dus goed half 9 de eerste smorgens, en hij heeft zo'n kramp gehad de hele dag. heeft zich helemaal schor gehuild. had pas na 3 dagen zijn normale geluidje weer terug.
nu durf ik hem niet weer zo lang te laten slapen.
misschien was t toevalllig. en ik vind t ook wel sneu om hem t e moeten wekken, maar ben zo bang dat hij er weer last van krijgt.

smooty

hier slaap Daley van 19.00 uur tot 8.00 uur en dan maak ik heb niet meer wakker in die tussentijd! Daley groeit goed en drinkt zijn flessen goed dus als hij slaapt dan maak ik hem niet wakker voor een voeding.

Groetjes Anne

@mamaAnne en anna-lovely; hoeveel voedingen krijgen jullie kleintjes dan tussen 800 en 1900????
poeh, ik sta gewoon versteld van hoelang ze slapen zeg, hihihi. ik zal t pascal laten lezen.....

Terug
Bovenaan