Grote kans over 3 weken inleiden

Vandaag bij de gyn geweest. De bloeedruk is nog steeds onder controle, maar aangezien deze normaal tegen het einde gaat stijgen, wil hij dat ik me met 37 weken laat inleiden. Dat is al over 3 weken... Ze zijn met een onderzoek bezig om te kijken wat het beste is: zitten laten of halen. De computer heeft mij als geschikte persoon nummer 2 geselecteerd... Ja, de tweede pas...
Om eventuele zwangerschapsvergiftiging en HELLP voor te zijn is hij het met die keuze eens. Ik heb maandag weer een gesprek en moet dan laten weten of ik er aan mee wil doen. Het is vrijwillig maar als ik mee doe, moet ik me laten inleiden op hun teken, waarschijnlijk dus met 37 weken. Pfff, ik ben er niet klaar voor. Mentaal begint het te dagen en begin ik er wel klaar voor te raken, maar omdat we over 3 weken het definitieve koopcontract gaan tekenen voor ons nieuwe huis, is de timing k#t! Gelukkig vele hepende handen die roepen dat ik me geen zorgen hoef te maken: huis komt wel in orde, daar zorgen ze voor. En ik moet dan toch een paar daagjes in het ziekenhuis blijven dus ook voor mijn rust beter. En en en.... Maar toch, ik had het allemaal zo anders in gedachten.... Zelf kamertje schilderen en inrichten en alles klaar maken, lang voordat ze er zou zijn. En toen kwam dat huis, en toen kwam de hoge bloeddruk...

Zo, moest ik even kwijt.

Tam, 34 weken

Kan me heel goed voorstellen dast je graag alles zelf wil doen....maar ja....
Ik weet niet hoeveel jij nog kunt, maar ik ben nu heel erg blij dat mijn moeder helpt schilderen enzo! Ben nu 36 weken, wat mij betreft mag de kleine zich volgende week aandienen!!! Graag zelfs, ben erg benieuwd, maar het wordt nu toch ook erg zwaar.

Ga op je gevoel af!!! Jij wordt moeder, jou keus dus! En er is geen mogelijkheid om het nog 1 of 2 weken uit te stellen? Bespreek het goed, en dan nog, mischien moet je sowiezo wel met 37 wk bevallen als je bloeddruk alsnog omhoog schiet...

Succes met de keuze!

Kan me heel goed voorstellen dast je graag alles zelf wil doen....maar ja....
Ik weet niet hoeveel jij nog kunt, maar ik ben nu heel erg blij dat mijn moeder helpt schilderen enzo! Ben nu 36 weken, wat mij betreft mag de kleine zich volgende week aandienen!!! Graag zelfs, ben erg benieuwd, maar het wordt nu toch ook erg zwaar.

Ga op je gevoel af!!! Jij wordt moeder, jou keus dus! En er is geen mogelijkheid om het nog 1 of 2 weken uit te stellen? Bespreek het goed, en dan nog, mischien moet je sowiezo wel met 37 wk bevallen als je bloeddruk alsnog omhoog schiet...

Succes met de keuze!

Gisteravond uitgebreid met manlief gesproken. We zijn van mening dat we e het even aankijken. Ik moet al 2x per week op controle dus de bloeddruk wordt goed in de gaten gehouden. Als blijkt dat die opeens weer gaat stijgen, dat we dan pas ingrijpen. Eens kijken wat de beste gyn van Heerlen (volgens alle assistentes dan) daar op te zeggen heeft. Misschien stellen we het ons te makkelijk voor.

Gisteravond uitgebreid met manlief gesproken. We zijn van mening dat we e het even aankijken. Ik moet al 2x per week op controle dus de bloeddruk wordt goed in de gaten gehouden. Als blijkt dat die opeens weer gaat stijgen, dat we dan pas ingrijpen. Eens kijken wat de beste gyn van Heerlen (volgens alle assistentes dan) daar op te zeggen heeft. Misschien stellen we het ons te makkelijk voor.

Hey Tammy,

Vervelend dat het niet loopt zoals je in gedachten had. Maar wel heel fijn dat ze je zo goed in de gaten houden en dus eventuele complicaties weten te vermijden.
Ik hoop dat je je zwangerschap gewoon zelf kunt uitdragen en dat de kleine uit zichzelf komt!!!

Succes & groetjes
Sonja (36w + 3d)

Terug
Bovenaan