Grote keelamandelen dreumes 19 maanden

<p>Hoi allemaal,</p><p>mijn zoon is nu 19 maanden en ik merk al een paar weken op dat hij grote keelamandelen heeft die vaak ook vuurrood zijn. Hij lijkt er niet altijd last van te hebben in de zin van ziek zijn, maar ik ben wel benieuwd of het effect kan hebben op het eten. Hij eet namelijk met fases niet zo goed, behalve brood, dat eet hij eigenlijk altijd wel. Het is vooral dat als hij een hap in zijn mond heeft, hij kauwt maar het dan uitspuugt voordat hij het moet doorslikken. <br />Is dit herkenbaar voor iemand? Ik denk dat ik sowieso maar eens de huisarts hierover ga bellen. Bij mijn man in de familie komt het vaak voor dat neus/keelamandelen geknipt moesten worden. <br /><br /></p><p>bedankt alvast!</p>
 
Ik heb toen ik klein was altijd zulke grote keelamandelen gehad dat ze elkaar net niet raakten. De huisarts heeft er weleens naar gekeken, maar omdat ik niet vaak ziek was nooit wat aan laten doen.

Na mijn pubertijd zijn mijn amandelen flink geslonken. En zijn ze helemaal plat. Nooit last van gehad!
 
Hoi,
Mijn zoontje is wel geregeld ziek. Maar volgens de kinderarts is het achterhaalt dat het verwijderen van amandelen altijd de beste oplossing is...

En kwa eten.. haha is volgens mij een fase! En kan ook te maken hebben met het krijgen van tanden/kiezen.
Hier in ieder geval een slechte eter...
 
Terug
Bovenaan