Grote kinderwens voor een derde

Heeey!

Zoals de titel al aangeeft: ik heb een hele erge wens voor een derde.

Wij zijn al gezegend met 2 kindjes van 5 en 3 jaar. Dacht dat wij compleet zouden zijn maar sinds een jaar kriebelt het nu.

Wegens omstandigheden (carrière switch inclusief opleiding etc.) heb ik het altijd op een laag vuurtje kunnen houden maar nu het einde in zicht is klapperen mijn eierstokken harder dan ooit. ?

Manlief wilt heel graag een derde. Maar nu nog niet. Iemand ook in deze situatie gezeten of die er in zit? Waar ik lekker mee kan kletsen.

Wie weet, tot chats! ?
 
Ha, dat klinkt als mijn verhaal, alleen mijn man liep er wat minder snel warm voor! Gelukkig heeft hij 2 weken terug toch uitgesproken dat ook hij graag een 3e wilt, en de spreekwoordelijke beren die hij op de weg ziet, wel opzij wilt schuiven. Maar ook hij wil nog even wachten, tot september/oktober dit jaar... en dat duurt lannnngg!! Maar gelukkig heeft hij ondertussen ja gezegd, dus ik heb nu in ieder geval iets om naar uit te kijken. We hebben nu 2 dochters, van 4 en 2.5. Daar zat weinig tijd tussen, dus soms vind ik het wel lastig dat dat nu dan wel zo is..
 
Hoi Meiden,
Mijn man heeft al langer een wens voor een 3e. Ik heb heel lang geroepen dat 2 voor mij genoeg is. Mijn 2 kids, 7 en 9 jaar oud, worden steeds zelfstandiger. Dit geeft mij meer tijd voor mijzelf. Echter heb ik de laatste paar maanden steeds meer positieve kijk op nog een kindje. Ik droom ervan, google naar informatie over een 3e en kijk naar zwangerschapkleding en babykleding.
Kortom, we hebben besloten te gaan proberen om weer zwanger te worden. Vandaag heb ik mij spiraal laten verwijderen. Ik ben benieuwd wanneer mijn cyclus weer op gang gaat komen.
Liefs
 
Ook wij hebben 2 kindjes van 3 en 5 :) Wij wilden altijd al een derde, maar hebben nu besloten ervoor te gaan. Ik heb in oktober zelf nog een tripje gepland en aangezien ik de vorige keren elke keer de eerste keer zwanger was, beginnen wij pas in oktober zodat ik niet hartstikke misselijk ben tijdens mijn tripje. Ik ben inmiddels wel al 33, dus eens kijken of zwanger worden nu lastiger is dan de vorige keren. Spannend weer hè? Ik ben al begonnen met foliumzuur!
 
Nou,, hier was er een poosje sprake van toch geen 3e kindje. Mijn man ziet toch wel enorm veel beren op de weg (opvang zit allemaal vol, wat als dit, wat als dat, andere toekomstplannen die dan weer moeten wachten). Maar gisteren heeft hij dan toch weer toegezegd dat hij het nu ook echt zeker weet en ook die 3e wil. Die beren kunnen we samen wel aan. Wel mag ik de spiraal pas 1 november laten verwijderen, geen dag eerder.. Dit geeft ons de kans om alles nog eens goed op een rijtje te zetten qua financiën, ruimtes in huis e.d.

Dus ik ben blij,, we gaan er toch weer voor en onze mooie meisjes worden hopelijk toch nog grote zus weer! Ik heb daar echt heel veel zin in :)!

Hoe gaat het nu bij jullie?
 
Super fijn danielle!!
Hier wilde mijn man ook absoluut geen 3e. En ik heb toen aan hem gevraagd er toch eens over na te denken ipv de deur gelijk dicht te gooien . Dit omdat mijn wens voor een 3e kindje wel groot was. Uiteindelijk naar een paar maanden wilde die het toch ook . Ook omdat ik het graag wilde. Voor hem was 2 ook prima
Uiteindelijk heeft het nog z'n anderhalf jaar geduurd voor ons 3e kindje geboren werd. En zijn nu dus trotse ouders van 3 kindjes.
Waarvan de oudste bijna 5 is de middelste 3 en de jongste bijna 3 maanden
 
Terug
Bovenaan