Grote kleine man.... Lief klein meisje

Hey mama's ,

Ik was hier eens ff aant lezen, maarre begrijp ik het goed dat er al meerder kindjes in grote bedden liggen?
Jordy slaapt nu sinds een week in zijn nieuwe grote bed ( Echt groot 90*200 ) hij 'moest' over want Demi werdt te groot voor het wiegje en had het ledikantje nodig. De eerste 2 nachten is hij terug gegaan naar het ledikantje omdat hij bleef huilen. En ja ik heb er nog eentje boven slapen.......
( Ook mama's schuld had er niet aan gedacht dat hij geen trappelzak meer aanmocht, was wel erg wennen voor hem.)
Vanaf de derde dag slaap hij ´s middags en ´s avonds in zijn nieuwe bed. Het ziet niet uit zo'n kleine man in zooooon groot bed.

Nu moet ik ff afkloppen want hij komt niet uit zijn bed als hij wakker is. hij roept heel mooi mama dan :). Ook als hij moet gaan slapen klimt hij er niet uit.

En om er maar een heel lang verhaal van te maken... Onze kleine meid heeft alweer 5 nachten doorgeslapen. En dan van 22.00 uur tot 6/7 uur! Ze is nu 7 weken en krijgt borstvoeding!

Dus hier een hele trotse mama, die eindelijk weer wat meer rust krijgt!

Groetjes Wen

Zal wel heel lief zijn idd, in zo een groot bed!
Wat zal jij zwijmelen bij dat kereltje, hihi

Hier ligt Daniel nog steeds in een ouderwets ledikantje.
(het ledikantje heeft spijlen van 20 cm op een plank die ook zo 20 cm hoog is dus de zijkant van het ledikante is 40 cm hoog in totaal)
Hij begrijpt hoe hij er uit moet maar taalt daar verder niet naar.
Als hij hier steeds uit begint te klimmen leggen wij hem ook in een 'gewoon' bed.
Nu ist nog lekker makkelijk, hihi

liefs marina

he wat lekker dat je kleine meid doorslaapt :D
en je grote man al in t grote bed :D wat leuk.
hier ligt nathalia voorlopig nog wel in t ledikantje.
t is een meegroeibed dus ze kan nog wel heel lang in dat bedje liggen.
mochten we een 2e kindje krijgen, kan die eerst weer in t wiegje en daarna in t ledikantje van nathalia en gaat zij in t grote bed.

liefs, do

Wij hebben milton ruim van te voren in een groot bed laten slapen voor shanice zou komen hij was ook nog geen 2 . Vanwege het idee dat hij anders zijn bed moet afstaan aan zijn zusje. Maar wij hebben toen gezegd jij ben een grote jongen nou dus ga je lekker in een groot bed. Hij heeft dus ook niet het idee gehad dat hij zijn bedje moest afstaan hij wa al ruim gewend .Ze vinden het al moeilijk dat ze moeten gaan delen.Shanice gaat binnenkort ook in een groot bed want ze groeit er echt wel uit. Ik zei nog tegen mijn man dat ze zeggen een ledikantje tot ze 4 zijn. Nou dan lag milton allang dubbel hihihih
Heerlijk dat ze doorslaapt die luxe hebben wij ook wel gehad.
groetjes lisette

caithlyn heeft nog lekker een ledikanttje gewoon haar eigen kamertje gehouden
en djayden heeft een eigen kamertje

ook hier een super trotse mama djayden 5weken oud slaapt ook al lekker door zn laatste fles tussen 2100 en 2130 en slaapt dan door tot half 6 6 uur vind ik echt heel netjes nu caithlyn nog hahahha

Hey hey,

Ik dacht ook dat het moeilijker zou zijn om hem in een groot bed te krijgen. Mijn moeder heeft ook nog 2 ledikantjes, dus mocht het niet lukken dan kon ik er daar altijd nog een halen. Ik was ook heel benieuwd of hij het zou accepteren dat het ledikantje naar Demi ging. Mijn vriend heeft het zaterdag samen met Jordy uit elkaar gedraaid. ( Paste net niet door de deur....) en weer op de kamer van Demi in elkaar gezet met hem. Hij heeft er geen traan om gelaten, hij was zelfs heel trots dat hij papa mocht helpen. Ook als hij nu bij Demi op de kamer komt en haar ziet liggen is er niets aan de hand.( Gelukkig ).

Groetjes wen

Bij ons komt de baby als Laura 21 maanden is, voor haar hebben we een ledikantje gekregen van de buren. Ze neemt haar eigen matrasje mee, nieuw kindje krijgt nieuw matrasje in haar oude ledikantje. Ik wil haar anderhalve maand van te voren laten verhuizen, ze gaat ook naar een andere kamer namelijk maar die moeten we eerst nog veranderen (is nu een beetje een rommelkamer). Groot bed kan altijd nog, er verandert nu al genoeg denk ik.

Terug
Bovenaan