grote kletskous

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Tijs was al volop aan het brabbelen, maar sinds vrijdagavond wordt hij kletsend wakker en gaat hij kletsend naar bed. Is erg leuk. Soms lijkt het bijna of hij aan het zingen is. Hij steekt nu echt hele verhalen af (in zijn eigen brabbeltaaltje), maar zegt nog niet echt duidelijk een woordje of papa of mama. Ben benieuwd wanneer dat gaat komen.

Welke kindjes zijn al volop aan het praten met echte woordjes?

Groetjes,
mv Tijs

Schattig he dat gebrabbel

Tess is al aardig aan het kletsen, ze zegt mama,papa,die,daar,mmpa (opa) en mmma (oma) en ze zei een paar keer tiesje (volgens mij bedoelt ze haar naam of ik wil dat graag geloven)

Lief sandra

haha erg knap hoor!! En ik vind dat zo scheetig!!! Lili brabbelt helemaal nog niet zoveel ..Pappa zegt ze nog helemaal niet!! Maar als ze een boekje is aan het lezen brabbelt ze wel vrolijk...
Maar ik ben zelf een kletskous en mijn moeder houd vol dat Lili geen kans krijgt om te kletsen hihi

Hoihoi,
Bij Tygo was het volgens mij een fase. Hij heeft een tijdje pappa gezegd en heel soms mamma, maar meer om ons na te doen. Nu doet hij het niet meer, maar kan inderdaad in z'n eigen taal een behoorlijke spraakwaterval loslaten. Helemaal na z'n middagslaapje. Als hij dan wakker wordt, hoor ik door de babyfoon eerst heel veel gekwebbel en geklets. Ik laat hem dan vaak ff, want dan is hij tegen z'n knuffeldoekje aan het "praten". Zodra het gekwebbel overgaat in harder schreeuwen en "roepen" haal ik hem op en dan begint hij tegen mij te kletsen. Heeeeeel schattig inderdaad.

Groetjes happyM.

hoi,
zo schattig dat gebrabbel.
kaylin zegt sinds een tijdje die.
dan ziet ze dat ik fruit aan het schillen/klaarmaken ben, en dan is het die die die die die.
en als ze verdrietig is of ze wil gewoon even knuffelen, dan is het mama mama mama.
en als mijn man thuiskomt dan is het papa papa.
echt heerlijk, dan voel je je toch overgelukkig als je zo geroepen wordt.
ik geniet er enorm van.
groetjes sylvana

Terug
Bovenaan