Grote luiertas voor tweeling

Heeyhoi,

Wat een keuzes qua luiertassen! Ik ben opzoek naar ene tas die groot genoeg is om spul mee te nemen voor de tweeling die eind dit jaar waarschijnlijk komt. Iemand een idee welke hiervoor handig is? Ik kwam nu uit op een miss Lulu luiertas omdat die qua prijs ook nog leuk betaalbaar is. Maar geen idee of die zo handig is al dat ie eruit ziet...
Ben benieuwd!

Groetjes, Hilde

Ben zelf niet bekend met specifiek deze tas maar volgens mij zit er niet zo gek veel verschil tussen al die tassen. Ik zou, zoals je zelf al gekozen hebt, in ieder geval voor een rugzak gaan ipv schoudertas omdat dat wat handiger tilt

Ik heb een banabeebi luiertas.
Ik gebruik hem voor 1 kindje maar er kan veel in.
Omdat het een stevige rugzak is heb ik ervoor gekozen.

Ik heb een normal luiertas maar wel voor 2 kids erin zitten. Als deze kapot is of gaat ga ik gewoon eemvoudige tas bij action halen. Nog geen.10 euro en zelfs eventueel een goede eastpak tas kan prima

Ik zou een rugzak kopen met meerdere vakken. Zelf gebruik ik gewoon normale tassen om de spulletjes in te doen, misschien heb je zelfs nog wel een grote tas liggen? Ik vind een speciale luiertas totaal onnodig.

Een luiertas lijkt mij een ideale tas om alles in kwijt te raken. Ik kies voor een simpele rugzak die goed rechtop blijft staan met 1 vak met hierin doorzichtige grip zakjes (Ikea) met spullen die rechtop in de tas staan. Zodat je vanaf boven alles in 1 keer kan zien en kunt pakken wat je nodig hebt. Als ik een tweeling zou krijgen zou ik hetzelfde formaat tas nemen. Bij het uitzoeken zou ik vooral kijken naar of hij goed blijft staan, in de wasmachine kan en of je hem goed kan openritsen dat je alles goed kan zien.

Terug
Bovenaan