grote maat voedingsbh

A

Anoniem

Guest

Hoi,

Weet iemand waar ik een grote maat voedingsbh kan kopen?
Ik heb nu 100E, maar heb het gevoel dat ik daar eerdaags uit ga ontploffen!
Dus help heb heel internet voor mijn gevoel al doorgespit maar kom niet verder dan 105 E en heb denk ik minimaal 105 F nodig.
Dus als iemand wat weet graag!

Groetjes San

Bekend probleem. Ik heb zelf cup G en ben benieuwd of die (en groter) bestaan in meegroei en voedingsbeha's. Helaas ben ik er nog niet achter, kan je dus niet echt veel verder helpen.
Misschien moet je het bij een goed speciaalzaak vragen, die zouden dat toch moeten weten.
Groetjes V.

Hoi, heb je al voedingsbh's van Anita maternity geprobeerd? Volgens mij gaan die tot h. Ik heb nu een zwangerschapsbh van hun, gekocht in een positiemodespeciaalzaak, maar ik zag dat ze ze ook bij babyplanet hadden. De verkoopster adviseerde mij om zo rond de 37 wkn zwangerschap terug te komen dan kon ze mijn maat opmeten voor de voedingsbh's. Ze zijn welprijzig, ongeveer 50 euro per stuk, maar ze zitten heerlijk, en geven ook steun!

Ik heb ook meegroeibeha's van Anita maternity, idd prijzig, maar met mijn maat 95F heb ik wel goede ondersteuning nodig. Ze hebben hier ook idd voedingsbeha's van. Ik heb ze gekocht bij een goede lingeriezaak.
Succes.

Liefs Annemarie

hoi,
Bedankt voor jullie reacties!
Ga morgen weer eens verder neuzen.
Groetjes San

Ze zijn er zeker wel hoor !!
Ik ben bij een bh-speciaalzaak geweest en had genoeg keuze, dus ga naar een  echte speciaal  zaak (geen Livera of Hunkemoller) en je zult zien dat je kunt slagen !

groetjes Marasje

Hoi San,

Op het borstvoedingsforum zijn hier al heel veel draadjes over geweest. Neem hier ook eens een kijkje: forum.

In die draadjes werd vaak de borstvoedingswinkel aanbevolen. Die kun je hier vinden: borstvoedingswinkel.
Ik zat net even te kijken en bijv. de 'Bravado dubbel plus' hebben ze tot 95-105 E-G. Voedingsbh '430' zelfs tot 90 K.

Hier kun je vast iets geschikts vinden!

Heel goed trouwens dat je van tevoren er al aan denkt om voedingsbh's te kopen. Is dit je eerste kindje, en dus de eerste keer dat je borstvoeding gaat geven?

Groetjes,
Helena

Hoi Helena,

Nee hoor dit wordt onze derde ik heb 2 meiden, De oudste wordt eind Juni 6 en die ander boef in augustus 4.
Ik heb beide geprobeerd met borstvoeding. Bij beide waren ze binnen 5 dagen een pond afgevallen en dat met 7 en halve pond is teveel.
Maar laat me niet uit het veld slaan en ga het dit keer weer proberen, maar ga het niet de kraamtijd door laten leidde het lukt of het lukt niet!
Met de fles worden ze ook groot en dat vinden de twee mini mama's ws wel erg leuk om te doen.

Die dubbelplus had ik ook al gezien maar ik moet eerst nog even goed mijn maten opmeten dat ik het wel met 105 red. De cups zijn tegenwoordig niet zón probleem maar de omvang.
Het is net als met kleding. Ik heb normaal rond maat 56, tegenwoordig een hoop in te vinden maar dan moet je niet ook nog 193cm lang zijn. Hopelijk wordt het weer mooi weer kunnen de korte broeken aan.
Bedankt voor je reactie!
Groetjes San

25 weken en 2 dagen zwanger van de derde!

Terug
Bovenaan