Grote maten positiekleding gezocht

<p>Hoi dames, </p><p>ik ben opzoek naar positiekleding. Maar ik kan nog maar weinig leuks vinden, laat staan dat het past. Ik vind het al snel een beetje een miss etam karakter hebben. Bij Prenatal hangt momenteel niks leuks.<br />Ik wens een paar shirts die lekker mee rekken. <br /><br /></p><p>de afgelopen dagen heb ik al bestellingen gedaan bij h&m, bonprix, mamalicious en noppies. Maar het valt zo smal dat ik in maat xxl geen ruimte heb om te groeien... </p><p>heeft iemand tips? Bedankt!</p>

Bonprix inderdaad. En c and a had ik ook wel wat leuke broeken vandaan. Bovenkleding kon ik meestal mijn eigen kleding gewoon aan. Niet perse positie. Succes! 

Klinkt misschien gek maar ik had echt fijne dingetjes van de Lidl. Spijkerbroek, leggings, maar ook shirtjes. Ik heb maat 44 en paste dat goed. Ik weet niet wat je maat is maar wie weet vind je daar online iets!

Ik heb de tregging poppy van m&s mode de hele zwangerschap kunnen dragen ,ik ben nu 35 weken zwanger...en een aardige buik ?
En shirts bij bonprix ...

Heel veel succes en een fijne zwangerschap ? 

Ik heb de tregging poppy van m&s mode de hele zwangerschap kunnen dragen ,ik ben nu 35 weken zwanger...en een aardige buik ?
En shirts bij bonprix ...

Heel veel succes en een fijne zwangerschap ? 

Terug
Bovenaan