Grote maten voedingsbeha

<p>Weinig zo irritant als een slecht passende bh! Ik ben op zoek naar voedingsbeha’s in grote maten (80 G/H). Ik wil er liever geen fortuin aan uitgeven, omdat het maar de vraag is hoe goed ze blijven passen. De voedingsbeha’s van de prenatal passen niet en heb al het een en ander online besteld, maar dat zit ook niet goed... wie heeft er tips?</p>

Ik heb er eentje van het merk Anita. Maat 80G. Deze heb ik 8 maanden gebruikt en zat nog steeds super mooi en fijn. Was geloof ik rond de 50 euro, dus nog redelijk betaalbaar voor zo’n grote maat. Was er heel tevreden over!

Ik maak gebruik van de voorgevormde bh’s van Noppies. Tijdens de zwangerschap beugelloos omdat beugels zeer deden. Tijdens de kraamperiode met stuwing paste ik überhaupt niks..! Enigszins opgelost dmv voedingshemdjes. Toen eenmaal de borstvoeding goed op gang was, weer Noppies gekocht met beugel, dit maakt een wat mooiere vorm. Deze bh’s kosten rond de €30,-

Hoi!
ik heb zelf van Noppies het model Honolulu aangeschaft via de Wehkamp, deze is €30,- en zit naar mijn idee prima! 
Zelf heb ik ook een flinke cup en deze gaat t/m maat 95G als ik het goed zeg. Hij is online op meerdere plekkn te bestellen. 

Liefs! 

Ik heb bij een grote maten winkel zelf voedingsbh's laten (ver)maken. Ik heb zelf 65 HH, dus die zijn helemaal nergens te koop haha. Er wordt een voedingsclip tussen het bandje en de cup geplaatst en een elastiekje van de cup naar het bandje toe, zodat je bandje niet weg schiet als je de bh opent.
Geen heel goedkope optie, maar met zware borsten is het op termijn veel beter voor je lijf om goede bh's te dragen.
https://www.naron.nl/voedingsbh-maken-incl-clips (de prijs van de bh zelf komt daar nog bij)

Ben je een beetje handig met een naaimachine, kan je het ook zelf. (ik had daar vooral geen zin in/tijd voor). Let dan wel op dat je brede voedingsclips bestelt ivm je grote cupmaat (bijv bij Ali!). https://sewfearless.com/2016/03/nursing-bra-diy/

Terug
Bovenaan