grote maten zwangerschaps kleding waar?? help!!

Hallo allemaal,

Ja het is dan nu bijna echt nodig, de zwangerschapskleding.
Bij Kyllian had ik zo weinig buik dat ik tot ik beviel met 33 weken mijn gewone kleding nog aan kon, maar nu ben ik 17,1 weken en begin nu dan toch echt een goeie buik te krijgen, mijn kleding past nog wel maar denk niet lang meer.
Ben daar echt onwijs blij mee geeft een goed gevoel, maar brengt mij wel op een probleem, waar is er zwangerschaps kleding te krijgen boven maat 50 want tja ik heb flink overgewicht en kan dus bij de "bekende: zaken niet terecht en heb tot op heden niks gevonden.
Ik woon in Hellevoetsluis, dus als iemand een winkel of winkels weet een beetje in de buurt hoor ik het graag, ook websites zijn welkom.

Groetjes Danielle

Beste Danielle,

Ik heb ook een maatje meer, het is lastig om geschikte kleding te vinden. Ik was er zo klaar mee dat ik nu overgestapt ben om een legging en een jurk of een tuniek en dat staat erg netjes zeker als je er ook een wat langer vest op heb. Verder kan ik je helaas niet op weg helpen.

ik weet niet of je zelf een beetje handig bent?? misschien dat je zelf wat broeken kunt maken? ik hoor meer mensen om me heen, die voor die optie kiezen. Succes!

Beste Danielle

Heb je bij Ulla Popken al geprobeerd?
Daar hebben ze wel leuke grote maten kleding maar weet niet zeker of ze zwangerschapskleding hebben.
Maar wat Np1980 je kan heel leuk combineren vooral nu het betere weer er aankomt.

En neem een kijkje hier www.bellebelly.nl
Veel succes,

hallo,
ik ben bij miss etam geweest. weet niet tot welke maat het precies gaat maar al zeker tot 48.
enne de wehkamp ook miss etam kleding.
c&a misschien.
hoop dat er wat bij zit voor je.
succes

Ik heb daar ook een jas gekocht voor de winter, hij is heerlijk en kan nog het hele seizoen meegroeien. De jas viel ruim, weet niet of dat bij de rest van de kleding is. (Ook wel eens leuk vooral groeien en dan een kleinere zwangerschapsmaat moeten). Succes, laat even weten of en waar je geslaagd ben.

Terug
Bovenaan