Grote maten zwangerschapskleding

<p>Hallo lieve (aanstaande) mama's.</p><p>Ik heb een vraag die ik eigenlijk niet durf te stellen.</p><p>Ik ben nu 12 weken zwanger van ons eerste kindje en merk dat de kledij wat strak begint te zitten. Dus had al online gekeken naar zwangerschapskledij. Nu heb ik een grote maat (50+ ligt aan de winkel) en kom dus alleen leggings tegen. Voor mijn werk wil ik toch iets van een spijkerbroek. En eigenlijk wil ik ook wel passen.</p><p>Manlief zegt dat ik echt niet de enige grote mama kan zijn dus dat er vast wel wat is. Heeft iemand tips?</p>

Bonprix lijkt ook 50+ maten te voeren als ik goed kijk. Heb daar zelf ook wat leuke dingetjes vandaan gehaald. Zag na maat 50 geselecteerd te hebben ook al een jeans ertussen staan, maar heb er niet verder op doorgeklikt. Mss het kijken waard?
Succes ?. 

Ik heb mijn kleding via Bonprix en Zalando. Positiekleding in een 'gewone' winkel is niet te doen. Ik heb 44/46, maar de XL positiekleding in de winkels pas ik niet. Online geen enkel probleem

Bonprix is geweldig. Heb zelf maat 48. Bij c&a heb ik ook broeken vandaan. Maar die hebben wel echt heel weinig keuze. Bij bonprix veel meer! Tip; de trainingsbroek met een witte streep aan de zijkant van de bonprix. Aan het einde woonde ik daarin! En een losse vlodder broek is sowieso erg fijn ook na de bevalling! 

Op marktplaats kan je ook veel vinden. Maar het is maar net of je alles nieuw wil kopen of dat tweedehands in nette staat ook prima is. Ik heb zo 10 hele mooie en zo goed als nieuw positie broeken voor een prikkie kunnen kopen. Maat 48/50. Drie van de tien broeken zijn wat groter en denk eerder richting de maat 52. Deze zijn van Miss Etam. De rest is van BonPrix. Heel fijn merk inderdaad.

Terug
Bovenaan