grote meiden kamer

Hoi Mama's

Ik heb jullie advies/hulp/creativiteit nodig!!!

Lindy slaapt nog in het ledikantje en in d'r babykamer. Nu willen we van de winter of begin volgend jaar haar kamer veranderen en wat meer meidenachtig maken ipv neutraal.

De muren zijn nu lime groen. De grote wanden wat feller dan de kleine. Op de vloer ligt antracietkleurige vloerbedekking. En de gordijnen zijn wit met roze, blauw, geel en groene poppetjes, huizen en auto's.

Nu zat ik te denken om 2 muren (1 kort en 1 lang) roze te verven. Ze krijgt ook een peuterbed die we in dezelfde kleur roze gaan verven.

Maar nu de grote vraag: Wat kan ik nog meer doen om een gezellige meidenakamer te maken??
Ben niet zo van de disneyfiguren dus geen Poeh op de muur enzo.

Alvast bedankt!!!

Groetjes,
Sannemams

Een leuke roze klamboe kopen en als er plek voor is een leuke roze poef of zo?
En als je een sjabloon koopt of zelf maakt van bijvoorbeeld een bloem en dan met roze verf op die limegroene wand leuk een paar bloemen maken (of vlinders is ook erg leuk!)

groetjes Mariska

Leuke roze mandjes neerzetten voor bijv. knuffels. Je hebt bij de praxis (geloof ik) houten letters die je kan verven. Die kan je bijv. roze verven en boven haar bed hangen, bijv. haar naam.

Je kunt ook kistjes roze verven en die tegen de muur hangen als een soort kastjes om daar ook leuke dingen in te zetten.

leuke site om piepschuimletters te bestellen en muurstickers oid is www.pand11.com
Daar heeft jelte ook letters van.

Wel leuk hé? om hier mee bezig te zijn.
Ook ff ideetjes opdoen bij kid van vrienden!

Gr. Sas

Terug
Bovenaan