Grote ommezwaai.... deel II

Vanmorgen bij de gyn geweest en ook zij adviseerde me dringend me te laten vaccineren. Het risico is vele malen groter met de griep zonder vaccinatie dan met vaccinatie. Dus ik ben om; ik heb wat dat betreft een blindelings vertrouwen in deze gynaecoloog. Donderdag sta ik in het rijtje; samen met m'n echtgenoot want hij is ook opgeroepen ivm zijn astma.

Maar inderdaad; het blijft een dubbel gevoel geven maar aan de andere kant geeft het me ook een hoop rust in m'n hoofd. Deze keuze is gemaakt... net als de keuze voor de keizersnede; die waarschijnlijk toch wel had gemoeten omdat blijkt dat dit kind nu al wekenlang een enorme voorkeurshouding heeft; stuit..... geen verandering in mogelijk; zelfs niet van de 1 naar de andere zijkant....

ik sluit me nog tot donderdag op; hebben net een giga weekvoorraad aan groenten en fruit gehaald en ga niet naar de geplande feestjes dit weekend.

Na al deze hersenspinsel merk ik dat er een behoorlijke ontlading is.... ik ben gebroken... ga dan ook lekker een uurtje plat met onze zoon..... en kleine meid die me nu overhoop trappelt......

de rest van de dames wens ik ook alle wijsheid toe in het maken van hun keuzes....

Liefs
XXX

denk ook hoor sunny
als ik me wel zal laten inenten dat ik een stukje rust heb in me hoofd.
tuurlijk zal dna nog wel beetje zenuwachtig zijn voor de bijwerkingen.
maar zal mij ook rust geven.
nu loop ik me soms op te vreten van binnen.
met het wel niet wel niet wel niet wel niet.
en das ook niet echt fijn.

die van mij lag als goed is ook nog in stuit, maar het is een drukte makkertje dus draait vaak ook nog allen kanten op heb ik het idee.
zullen zien of die nog zin krijgt om de laatste tijd op de kop te gaan liggen. houdt misschien nog niet zo van onderste boven liggen :)
groetjes van mij

Ga er donderdag ook een halen....
Spannend, zie alleen tegen de drukte op...
Hoe lang moeten we staand wachten....
Denk dat het prikken zo gebeurt is.
Neem een koud washandje mee, ha ha.
Bij mijn zoontje ook altijd gedaan.
Hij heeft bij geen een prik gehuild, zelfs de hielprik niet en er nooit last van gehad...

Suc6, Natasja

Hoi meiden,
Ik ben geloof ik inmiddels 1 van de weinige die nog steeds vast besloten is om geen vaccinatie te halen. Ik heb tot nu toe alleen een oproep via mijn werk gehad, niet van ha of vk. Maar dat maakt voor mij natuurlijk niet uit omdat ik m toch niet ga halen.
Ik wens jullie in ieder geval sterkte met de prik en hoop dat jullie er weinig last van gaan hebben!
Liefs,
Mar

Terug
Bovenaan