grote peutet

hoi allemaal.
Mijn zoontje van 2,5 jaar is 1 meter 3 heeft maat 104 110 en schoenmaat 27. ik heb hier geen probleem mee want het is gewoon mijn kleine mannetje. maae andere en dan voornamelijk vreemde zien hem altijd voor een kleuter van een jaar of 4 5 aan en verwachten dan andere dingen van hem, nu heeft hij daar nog geen erg in maar dit gaat natuurlijk wel komen, heeft iemand tips of heeft iemand dit ook mee gemaakt.
groetjes mama
 
Tips heb ik helaas niet, mijn zoontje had toen maat 29 en was 1m4. Erg vervelend, maar als mensen mij vragend aankijken zeg ik altijd dat hij gewoon te groot is voor zijn leeftijd. Het is toch het belangrijkste dat diegenen om hem heen zich gedragen naar zijn leeftijd!! We hebben wel het geluk dat zijn groei nu al circa 6 maanden stilstaat, dus dat kan wel.
Trek je er niets van aan en veel succes!
 
ook mijn zoontje is erg groot voor zijn leeftijd, zelfde maten die jij beschrijft. Ik heb wel het gevoel dat hij nu iets minder snel groeit dan voorheen. ik denk dat je je van reacties van vreemden niets moet aantrekken ook al is dat niet altijd makkelijk. En ook voor bekenden is het soms nodig om ze even te helpen herinneren dat hij nog jong is ook al lijkt het misschien niet zo.

groetjes Linda
 
Terug
Bovenaan