Grote schoonmaak.

Pfft weinig puf, maar toch maar eens begonnen. Het kantoor is bijna klaar. Bah, bah. Veel erger dan dit hok is er niet dus het zal schelen als ik straks klaar ben. (heb effe pauze ingelast hahahaa) Zijn er nog meer van die gekken die alles van zijn plek halen en elk hoekje zemen? Ik heb het altijd wel gedaan maar ik vraag me af of de nesteldrang nu ook mee gaat spelen hahahaa. Kamertje van Tjerk is bijna behangklaar. Morgen vloerbedekking halen en vanavond gaat manlief sauzen. Dus over een weekje of 2 kan hij verhuizen. Dan gelijk de babykamer een goede beurt en weer opnieuw klaarmaken. Slaapkamer al gebeurd en dan de logeerkamer. (oeps dat is nog meer werk dan kantoor!!) En dan lekker nog de kamer en keuken. (die vind ik dan weer leuk) Heb de kleine man een dag weggebracht, dus lekker de handjes vrij. Nou dat was mijn pauze wel weer :(

hahah nou ligt denk ik echt aan je nesteldrang. heb hier alleen last van opruimwoedes als ik zwnager voor de rest echt NIET. Huis zal dus vanaf nu niet meer zo opgeruimd zijn als voorheen haha

Wij zijn net verhuisd...dus grote schoonmaak gelukkig niet nodig!
Pfff...hekel aan...behalve als ik zwanger ben...dan vind ik het heerlijk om schoon te mkaen!

Terug
Bovenaan