grote schoonmaak

Nouw vandaag is de grote schoonmaak begonnen zo als supertje dat zo mooi noemde..

Maar ow wat ben ik verwend door het spiraaltje.. Ik vloei echt enorm en het is ook dieprood ipv roze/lichtrood zo als tijdens het spiraaltje..
En dan nog niet te klagen over de rug en buikpijn..

Maar hopelijk is dit de eerste en laatste voor de komend jaar

Mijn eerste 'grote schoonmaak' na mijn spiraaltje was ook heel heftig en pijnlijk. Heb ondertussen ook de volgende menstruatie gehad en die was al wat minder dan die eerste grote schoonmaak (maar idd wel vervelend na 4,5jr een spiraaltje te hebben gehad).
Ik zit nu in ronde 3, en ik hoop dat het voorlopig daarbij blijft en er 9mnd geen menstruaties meer volgen ;-)

Succes!!!!

Mijn cyclus was ook wel langer hoor 33 dagen en zelfs 40 dagen en ben van juni 2010 tot dec 2011 niet ongesteld geweest door de zwangerschap en borstvoeding

Gelukkig weten jullie je cyclus.Ik ben de afgelopen 1.5 jaar misschien 2 keer ongi geweest. Ik heb sinds een week of 4 geen spiraal meer, ben een paar dagen erna ongi geworden. Dat was een heel goed teken volgens de huisarts, m'n lichaam reageert weer redelijk.

Heeft iemand misschien een tip?

ghihi , dat had ik dus ook gilde dus ook toen mijn buikpijn zo heftig was dat ik mijn spiraal terug wou ghihi .. de mijne is er nu een half jaar uit en ben nog niet zwanger , hoop voor jou natuurlijk dat het gelijk raak ik maar het kan langer duren ;)

Liefss

Terug
Bovenaan