Grote twijfel!

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden!

Ik snap het niet meer hoor.
Ik zit nu op dag 40 van mijn cyclus en nog steeds geen  RD's.
Ik had zelf berekend dat ik afgelopen vrijdag mijn nod had, maar  was daar al niet helemaal zeker van!!!
Iedere keer als ik nu naar het toilet ga denk ik dat ik teleurgesteld ga worden, maar dat is nog steeds niet gebeurd.
De afgelopen keren had ik een cyclus van 36, 42 en 31 dagen.
Maar deze keer heb ik ook na 20 dagen twee dagen lichte bloeding gehad, ik ben ervan uit gegaan dat dat van mijn ei kwam. Ik kon er nl geen enkele andere verklaring voor geven. Of zal dit toch een lichte ongi zijn geweest?
Nu ben ik in ieder geval erg ongeduldig aan het worden. Ik baal ervan dat het zondag is en ik nergens aan een test kan komen!!!
Ik heb nog nergens last van, dus probeer niet te veel te gaan hopen dat ik zwanger zou kunnen zijn, maar het zou zo mooi zijn!!!

Goed, ik ben in ieder geval mijn verhaal kwijt. Bedankt.

Groetjes Saskia.

Hmm, nou wie weet is het raak!

Hebben benzinepompen geen tests? Je kan natuurlijk ook wachten, maar ja, dat duurt dan weer zo lang he ;-)?

Ik ga volgende week, zijn we op vakantie, een paar testjes halen, ze kunnen er maar vast liggen!

Wel een lange cyclus zeg! heb je dat altijd gehad?

Groetjes Begin

Haha heb ik ook al aan gedacht, maar ik kan me niet voorstellen dat ze bij een benzinepomp zoiets verkopen! Ik ben ook veel te bang een bekende tegen te komen. Misschien is wachten juist wel goed, heb ik voor mijn gevoel meer kans!?!

Of ik altijd zo'n lange cyclus heb gehad weet ik niet. Ik ben nl op mijn 16e begonnen met de pil en daar  ruim 11 jaar aan geweest. Ik kan me niet meer herinneren hoe het daarvoor was. Maar wie weet is de boel zich gewoon nog aan het ontpillen, dat kan natuurlijk ook, na zo'n lange tijd.

Groetjes Saskia

Nou, daarom doen wij volgende week een voorraadje aanleggen, ergens waar niemand ons kent!

Ben je al lang bezig?
Ik ben ook al ro'n 10 jaar aan de pil, was eerst bang dat het daarom ook langer zou duren, maar volgens de huisarts maakt dat niets uit, gelukkig!

Ben benieuwd morgen! Spannend he, mijn NOD is volgende week, en de week is nog maar net begonnen! ;-)

Nee, is pas ronde twee, dus ik mag nog niet klagen. Maar die onzekerheid maakt je ongeduldig he! En het feit dat de rondes zo lang duren steeds...

Mijn dokter zij inderdaad ook dat het niets uit maakte dat ik zolang heb gepild, maar toch, misschien duurt het daarom wel wat langer voor ik een regelmatige cyclus krijg.

Ik wacht gewoon vannacht en morgen nog maar even af.

Groetjes Saskia

Oh 'begin' nou vergeet ik bijna jou ook succes te wensen volgende week!

Even een update.

Toch weer een hele dag verder, maar nog steeds niets te zien of te voelen. Normaal voel ik RD's wel aankomen. En verder ook geen kwaaltjes die kunnen duiden op zwangerschap!

Net voor de zekerheid een test gedaan, maar hoe goed ik ook keek, geen streepje te zien hoor!

Nou snap ik het dus echt niet meer, zou alles gewoon een periode overslaan dan? Maar dan weet ik dus ook echt niet meer wanneer mijn volgende ei gaat komen!
Heeft iemand hier ervaring mee? Ik hoor het graag!

Groetjes Saskia

Terug
Bovenaan