Grote zuigbehoefte

Tjemig wat een gevecht kan Connor met zichzelf hebben zeg!
Omdat hij zo'n sterke zuigbehoefte heeft wil hij echt zó graag zijn duim! Vervelend genoeg voor hem kan ie 'm meest van de tijd nog niet vinden en 'vecht' ie echt een zwaar gevecht uit. Gepaard met kreunen, steunen, mopperen en huilen. Hij raakt dan zo verschrikkelijk gestresst en gefrustreerd dat ie echt met zijn knuistjes héél hard duwt en 'slaat' in zijn gezichtje. Daardoor wordt een voeding (bv) dan ook verschrikkelijk onrustig. Een enkele keer haalt hij zich open met zijn nageltjes.
Ik vind dit zo vervelend voor hem, maar kan ook niet de hele dag naast zijn wiegje gaan staan met een speentje natuurlijk. Iemand tips??

Hier hetzelfde probleem, Joany wil ook graag duimen maar lukt ook zelde. Mag haar ook niet helpen dan wordt ze heel boos, maar als ze dr duim niet vindt ook. Dr tut wil ze eigenlijk ook niet meer dus iedere keer weer huilen. Hoop dat ze snel door krijg hoe ze moet duimen.

jeejte, ik lees je verhaal met verbazing.
ik herken onze pascal er op eens in.
hij doet dat ook. bonken met het vuistje op t hoofd, hele vuistje in de mond.
inderdaad erg driftig als t niet lukt.
en de speen wil hij niet.
nu heeft hij zich net weer in slaap gehuild.
en om elf uur mag ie de fles.
ik vind t dan zo erg om em wakker te maken.
maar uit de slaap issie tenminste rustig genoeg om te drinken.

Als de speen valt,gewoon een Knuffel leggen of een doek.
Juliaan heef een konijn en ik leeg deze zodat de speen niet kan valen uit de mondje.

en als de kleine slaap,niet waker maken hij geef zelf wanner honger krigt.

Dat is echt de leeftijd hoor, ik geef vaker het speentje, dan spuugt ze hem uit en dan begint ze te huilen, na 5min terug en geef ik weer het speentje en dan valt ze meestal in slaap, de jongens waren ook niet zo gemakkelijk, maar je doet er zo weinig aan!!
Succes ermee

Gewoon lekker speen geven joh is straks ook makkelijker af te pakken.

Maar denk er wel aan denk dat vele dat niet weten is dat als je kind is ingeslapen de speen te verwijderen en mondje dicht te doen

Ik gebruik voor Ethan de Nuby fopspeen natural flex 0/6 maand
Idiaal ding voor borstvoeding kinderen want met deze speen word het meest de borst na gebootst ( maar hij kost dan ook wat )

Terug
Bovenaan