Grote zus(Of broer)

Hallo,

Ik ben inmiddels 8,5 week zwanger van ons 2e kindje.
We hebben en houden het nog even stil voor onze dochter van 4 omdat ze zich anders vast voorbij praat haha.
Maar ik vroeg me af hoe en wanneer hebben jullie je oudste verteld dat hij/zij grote broer/zus werd?

Hoe oud is je zoon? Ik heb een paar maanden geleden een miskraam gehad toen hadden we het onze dochter wel verteld dat ik zwanger was maar ze dartelde het tegen iedereen  die het maar horen wou dat ze een broertje of zusje kreeg haha

Mijn zoon is 3, word over 2 weken 4jaar.
in maart ook miskraam gehad. Maar dat wist hij ook en hij mocht er alleen over praten met mama en papa. Toen we t wilde vertellen aan opa en oma werd hij boos want dat mocht niet.
in september weer miskraam gehad. 
Ik heb t met hem gedeeld want hij voelt toch wat als er iets met me is. En hij doet t heel goed. ?

Wij hebben het de oudste niet verteld. Zij kwam er zelf mee toen ik paar weken zwanger was. We reden om boodschappen en zei uit het niets: nu ben je niet meer alleen mijn mama, maar ook van mijn broertje. En ik heb daar toen op geantwoord dat dat zo is.   Voor kindjes is dat nog zo ver... als ik het bewust zou moeten vertellen zou ik het doen als ik echt zichtbaar buikje kreeg of halverwege de zwangerschap denk ik.

Wij hebben het de oudste niet verteld. Zij kwam er zelf mee toen ik paar weken zwanger was. We reden om boodschappen en zei uit het niets: nu ben je niet meer alleen mijn mama, maar ook van mijn broertje. En ik heb daar toen op geantwoord dat dat zo is.   Voor kindjes is dat nog zo ver... als ik het bewust zou moeten vertellen zou ik het doen als ik echt zichtbaar buikje kreeg of halverwege de zwangerschap denk ik.

Terug
Bovenaan