grote zus

tjonge jonge,
hadden wij weer wat gisteren en vandaag.
Mijn man en ik zaten zaterdag ff lekker buiten te praten over weer een kleine! en ik zeg heel zachtjes van oh wat zal Neomi het leuk vinden dat ze grote zus wordt....stond ze net om hoekje...
vraagt ze; neomi grote zus worden??? shit...wou niet liegen dus zei ach lieverd een andere keer, duurt nog erg lang!;-)
gisterenmiddag bij schoonouders floept ze er direct uit...Neomi wordt grote zus...ze had het er de hele dag niet over gehad en ineens moest ze het kwijt...dus ja schoonouders weten het nu...;-) beetje koele reactie maar dat terzijde!
Vandaag op mijn werk, werk op kdv, dus Neomi gaat altijd mee en zit bij mijn collega's op de groep en zegt ze weer....neomi grote zus!
Neeeeeeeeeeeeeee oooohhhhh
dus ik een groot(lul)verhaal op gehangen maar ze trappen er volgens mij niet in....dus beetje jammer dat onze lieve flapuit het al de wereld in roept....
hoop dat z ehet nu voor zich houdt vanaf nu.....
hahaha meisjes van 3 jaar....
liefsss

hahahaha, leuk zo'n flapuit hihihihi.

Onze dochter is 14 maanden dus die kan nog niet verklappen dat ze grote zus gaat worden.

Kan me trouwens goed voorstellen dat je collega's je niet geloofde. Als een kindje van een collega/ vriendin e.d dat tegen mij zou zeggen zou die ook van hele goede huizen moeten komen zou ik geloven dat het niet zo is.

We hebben het voor onze dochter van bijna 4 jaar nog aardig geheim kunnen houden! Als wij familie in gingen lichten gaven wij aan dat zij ons moesten feliciteren met "papa's nieuwe baan"... Er wordt nu ook gevraagd hoe het met "papa's nieuwe baan is" hihi
donderdag moet ik wel voor de intake en ik heb geen oppas! Ik hou me van de domme en misschien is ze genoeg afgeleid om er niet op door te vragen, we zien het wel... het duurt anders nog zo lang voor d'r...
Echt gek is ze ook niet want mama's buik is toch al iets gegroeid en ze trekt mijn trui om hoog om mij dat te vertellen, ik zeg dan iedere keer dat ik te veel gegeten heb hihi....

Heerlijk die onschuldige eerlijke kinderen, ik hou ervan!!!

hahaha

Wat heerlijk dat je kleine meid dit eindelijk kan zeggen.. ook al is het nog niet helemaal de bedoeling haha.
De kans dat je collega's erin trappen is vrij klein ja haha dan moeten ze wel erg naief zijn.

Liefs Renate

Haha,

je had het al voorspelt dat ze zo zou reageren. hoop dat alles goed blijft gaan...enne ze is alvast een trotse grote zus die dat tegen iedereen wilt zeggen.

liefs didi

Terug
Bovenaan