grotere voeten hihi

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Kan iemand mij vertellen of ze schoenmaat 39 veranderd hebben ?? Thuis wordt ik al uitgelachen (waarschijnlijk hier ook hihi).
Pas weer op nieuwe schoen uit geweest en het leek wel of alle schoenen maat 39 klein uit vielen.
Nu kan ik er dus gewoon echt niet meer in .
Nog wel in mijn oude schoenen, maar nu heb ik ineens maat 40.
Ik kan toch niet geloven dat je voeten nog groeien als je 27 bent.
Nu zei iemand tegen mij dat dat kan komen door je zwangerschap.
Hebben jullie daar wel eens van gehoord?

groetjes Sonja

whahahaha nou ik hoop niet dat het aan de zwangerschap heeft gelegen, want ik heb al maat 42 dan kan ik er roeispanen bij gaan kopen

dit kan idd door de zwangerschap komen.
mijn schoonzus had dit ook, kon alle schoenen wegdoen die ze had.
ikzelf heb er gelukkig geen last van, heb al 40-41 anders nog groter moet er niet aan denken.

ik heb vooral bredere voeten gekregen  en ze waren al niet zo smal.

al mijn mooie hakjes en pumps staan te verstoffen in de kast.

Hopenlijk trekt het nog bij.

Heeft (dacht ik) iets te maken met het weker worden van je gewrichtjes en het extra gewicht erop...weet niet of het nog bijtrekt

groetjes Yvonne

Hier ook. Heel gek. Die ik thuis heb passen nog goed. Maar in de winkel moet ik maat 40 kopen. Of eigenlijk 39,5 maar ja... die hebben ze alleen in die hele dure winkels.
En ze zijn nog breder geworden. En ik had al geen smalle voeten.
Balen....

haha!
nee, dat niet, maar ik had halverwege de 20 ook ineens van mt 39 mt 40 gekregen en heb dat nu nog steeds.... maar van je zwangerschap, hahaha! lijkt me sterk.

groetjes,
daphne

ja, mijn voeten zijn ook groter geworden!  Echt een hele maat! En ik had al  maat 41 voor mijn zwangerschap
Ik dacht eerst dat het van het vocht kwam, maar ze zijn niet meer opgezwollen. Dus misschien inderdaad een beetje ingezakt of zo?

groetjes,
Karin

Terug
Bovenaan