Grotere voeten ?

Hoi,

Ik heb misschien een rare vraag maar ik heb het idee dat mijn voeten groter zijn geworden en dan heb ik het niet over dikke voeten door het vocht vasthouden.
Heeft een van jullie daaar misschien ook last van?
Ik ben nu 29wk en 4 dg.

Groetjes Bertie
 
Hoi Bertie, het viel mij laatst ook op dat m'n voeten over m'n slippers heen gingen. Ik heb gelezen dat dit onder andere komt doordat je zwaarder wordt en daardoor meer gewicht op je voeten komt, maar ook door het extra vocht vasthouden. Gelukkig kan ik nu slippers aan want m'n gewone schoenen knellen verschrikkelijk!
Ik hoop maar dat het weer weggaat anders kan ik al m'n schoenen weggooien!
Groeten,
Taatje
26w3d


 
Hallo,

Ik heb gelezen dat er vrouwen zijn ide grotere voeten krijgen in de zwangerschap en dat kan met 1 hele maat vooruit gaan.
Dus je kan van maartje 37 naar 38 groeien. Je voeten worden ook niet kleiner na de bevalling.
Raar maar waar!!!!
 
Ik vond het zelf ook raar toen ik na de bevalling nog steeds mijn oude schoenen niet aan kon terwijl het   vocht toch wel zo'n beetje weg was. Ik heb denk ik aan de zwangerschap een halve tot een hele maat grotere voeten overgehouden. Ik hoop niet dat het nu weer gebeurt want ik heb al maat 40 nu en ben nu weer zwanger!!
 
Jongens, dat is toch niet altijd he? Ik heb al maat 42-half!! Straks kan ik helemaal geen leuke schoenen meer krijgen!!!
Ach ja, dan maar op grote voet leven!!
 
Hoi,

Nu je het zegt. Volgens mij zijn mijn voeten ook iets groter geworden. Mijn instappers gaan wat moeilijker aan terwijl ik geen vocht in de voeten heb. Pas geleden heb ik slippers gekocht maar dan een maatje groter.
Gelukkig had ik geen grote voeten, maat 38.

Groetjes Sanne
 
Hoi Meiden,

Bedankt voor jullie reacties! Ik ben dus niet de enige die er last van heeft.
Binnenkort ga ik denk ik maar op zoek naar slippers want mijn schoenen zitten niet echt fijn meer gelukkig heb ik maar maat 36 dus dat is niet zo'n ramp.

Groetjes Bertie
 
Terug
Bovenaan