A
Anoniem
Guest
Nou heb dus al sinds 2 weken verschillende kwaaltjes, wat mn gevoel van; 'het kan misschien deze maand toch wel eens raak zijn' flink heeft doen laten groeien. Het voelde/voelt erg goed en n.a.v de klachtjes zou je toch denken van JA! Het begon met irri ongigevoel onderin mn buik, wat steekjes (ook af en toe rondom mn navel), borsten voelen wat irri, bij vlagen misselijk, honger gevoel maar niet veel kunnen eten en sinds paar dagen zijn mn darmen ook irritant aant doen. Gister had ik mn NOD en meteen sochtends getest..helaas; Nega..De kwaaltjes blijven aanhouden en tot op nu nog niks vd ongi te bekennnen..
En nu maar wachten, grr.....Denk dat ik vrijdagochtend maar weer eens ga testen. De zekerheid die ik voor mn NOD had was toch groter dan nu. Ben nu zo verward, haha..wat moet ik er nou van denken en blablabla...pff...
Zo ben t ff kwijt..
En nu maar wachten, grr.....Denk dat ik vrijdagochtend maar weer eens ga testen. De zekerheid die ik voor mn NOD had was toch groter dan nu. Ben nu zo verward, haha..wat moet ik er nou van denken en blablabla...pff...
Zo ben t ff kwijt..