Grr dat wachten..

A

Anoniem

Guest
Nou heb dus al sinds  2 weken  verschillende kwaaltjes, wat mn gevoel van; 'het kan  misschien deze maand toch wel eens raak zijn' flink heeft doen laten groeien. Het voelde/voelt erg goed en n.a.v de klachtjes zou je toch denken van JA! Het begon met irri ongigevoel onderin mn buik, wat steekjes (ook af en toe rondom mn navel), borsten voelen wat irri, bij vlagen misselijk, honger gevoel maar niet veel kunnen eten  en sinds paar dagen zijn mn darmen ook irritant aant doen. Gister had ik mn NOD en meteen sochtends getest..helaas; Nega..De kwaaltjes blijven aanhouden en tot op nu nog niks vd ongi te bekennnen..

En nu maar wachten, grr.....Denk dat ik vrijdagochtend maar weer eens ga testen. De zekerheid die ik voor mn NOD had was toch groter dan nu. Ben nu zo verward, haha..wat moet ik er nou van denken en blablabla...pff...

Zo ben t ff kwijt..

Nou klinkt verder wel goed hoor maar ik ken het gevoel.
Toen ik met Daan een dag overtijd was had ik ook getest en die test was negatief, en 4 dagen laten nog een test gedaan en deze was wel possitief.
Succes met het wachten, en ik hoop voor je dat het raak is.

Groetjes Saskia

Hallo,

Ik sluit me aan bij sasie. Het kan n og even duren voor je hcg waarde hoog genoeg is om te testen die moet bij de meeste testen toch al 25 zijn. Sommige testen slaan pas aan bij de 50. Misschien even uitzoeken voor je weer test.

Hier heb je alvast een hcg-tabel waar je het in kunt zien.

gerekend vanaf ELM (eerste dag laatste menstruatie)
    IU/L of MIU/ML
gerekend vanaf bevruchting

Niet zwanger
    < 5
    -

21 dagen
    0 - 5
    7 dagen

28 dagen
    3 - 426
    14 dagen

35 dagen
    18 - 7.340
    21 dagen

42 dagen
    1.080 - 56.500
    28 dagen

49 - 56 dagen
    7.650 - 229.000
    35 - 42 dagen

57 - 78 dagen
    25.700 - 288.000
    43 - 56 dagen

79 - 100 dagen
    13.300 - 253.000
    57 - 78 dagen

2de trimester
    4.060 - 65.400
    17 - 24 weken

3de trimester
    3.640 - 117.000
    25 weken - bevalling

Na bevalling
    < 5
    -
Hij staat op www.9maand.com/zwanger/zwanger/whcg.php  wil je er meer over weten.

Het klinkt in elk geval goed. Dus veel succes en ik wacht op het verlossende   onderwerp.

Groetejs Nathalie 33jr, 1zoon van 2jr en 1ste ronde voor een 2de.

Terug
Bovenaan