Grr het zet maar niet door....

pfff kon zo snel neit het even klagen topic vinden....begin maar weer een nieuwe.

Heb de afgelopen week aan het begin van de middag tot de volgende ochtend last van flinke krampen/voorweeen. Iedere keer hoop ik weer dat het doorzet..maar dan zwakt het weer af.
Ik hoop niet dat dit nog 13 dagen aan gaat houden....

Ananas, sex, traplopen, bitterlemon en dat soort huis en tuinmiddeltjes helpen niet .....( maar dat wisten we al natuurlijk )

Adem in adem uit...maar kan je eigenlijjk niet doen toch ??

Hier nog één: maandag gestript, woensdag gestript en nog geen resultaat. De VK heeft dit niet verwacht, want ik heb geen nieuwe afspraak gekregen. Als ik morgenochtend (41+2) nog geen kindje in mijn armen heb, moet ik de VK bellen om dezelfde dag nog weer langs te komen. Aangezien ik heel graag thuis wil bevallen, hoop ik dat er vannacht toch nog iets gaat gebeuren...

Nou zo loop ik hier ook rond en het wil maar niet door zetten en daar wordt je bohoorlijk moe van !!!

Een ding wil ik zeggen gebruik aub geen wonderolie !!! Je raakt er alleeen heel erg van in de diaree en meer doet het niet !!!

Nou dames veel suc6 en tot ???

Ik ga trouwens nu voo de datum van 11-01-11.... hahhhahahaaaaaa

Het wachten wordt wel beloond hoor, ook al duurt het lang.
Allerlei middeltjes proberen werkt denk ik niet.
Ik wacht gewoon tot de baby zelf komt, zonder "hulpjes" om te eten en te drinken.
En sexen doe ik omdat ik zin heb, en niet om de boel te versnellen. (het is alleen meegenomen natuurlijk als t helpt)

Ik zou het ook wel leuk vinden 11-1-11 te bevallen.
We zullen zien

Iedereen veel sterkte met 'wachten" en succes met bevallen.
Groetjes M

Idd gebruik geen wonderolie!!
Ik ehb het bij mn 1e geprobeerd en ik ben er heel erg beroerd van geweest maar geen weeen ervan gehad.
Bij mij zetten de voorweeen ook niet door, helaas.
Het ergste is nog dat de omgeving ook echt een beetje ongeduldig begint te worden. En ik moet officieel nog 1 week.

Terug
Bovenaan