grr mannen

A

Anoniem

Guest
even zeuren over het mannelijk geslacht pff
vorige week woensdag heb ik hem verteld dat ik me behoorlijk misselijk voelde en gezegd dat ik de dag erna ong. zou moeten worden. we zijn nu 4 dagen verder en hij heeft nog geen 1 keer gevraagd hoe ik me nu voel. of ik nog misselijk ben of dat ik al ong. ben geworden. helemaal niets. pffff

ik denk dat hij het stiekem misschien nu toch wel erg dichtbij vindt komen, mocht ik zwanger zijn (willen don. pas testen) is het weer heel snel raak. had ie denk niet verwacht.

ach mannen je kan niet met maar ook zeker niet zonder

hoi hoi
Dat is hier precies hetzelfde,heel frusterend maar ik denk dat een beetje man eigen is.
hopen dat het raak is voor jullie....En je man zal het waarschijnlijk allemaal net zo spannend vinden maar misschien laat hij het niet merken.
liefs

jaja dat zijn typisch mannen haha toen ik je stukje las moest ik eigenlijk lachen, het was net alsof ik mezelf hoorde....
zou best kunnen dat het te dichtbij komt maar ove rhet algemeen denken mannen er gewoon simpelweg niet bij na...denk ik!
niet bewust maar onbewust!
liefs

mannen zijn mannen
en mijn man die houd meestal veel bij zich tot hij denkt nu moet ik het kwijt
hij denkt wel mee en hij vraagt soms wel eens (bijvoorbeeld in bed) schat hoe gaat het heb je nog daar last van of daar last van
dus ja hij denkt er wel aan maar ja de een laat het eerder merken dan de ander

maar mannen zijn en blijven mannen hihi

en zodra het raak is denk ik dat het dan bij hem ook gaat rollen hoor

kuskus

Nou ik dacht dat ik de enige was die zo'n vent aan de haak heeft geslagen. Heb het hem de vorige keer wel eens gevraagd waarom hij zo deed, maar dat komt vooral omdat ze nog niks kunnen zien en voelen en daarom is het een beetje onreëel!!!!
Trek het je niet aan, het is en blijft een feit, moeder ben je vanaf dat je zwanger bent, vader wordt je als het geboren is.

ben toch wel blij om te horen dat er meer zijn die zo'n lieve schat van een man rond hebben lopen hihihi
verder issie wel lief hoor hahaha
misschien dat ik hem er straks nog maar eens aan ga helpen herinneren dat ik nu al 5 dagen overtijd ben. kijken hoe hij reageert

Terug
Bovenaan