grr mazelenepedemi in frankrijk

en tja wara gaan wij heen over 3 weken:S juissttt naar frankrijk... en wij zitten rond dat gebied waar het id uitgebroken... net met de ggd gebeld maar Amy is zowieso te jong om te vaccineren al....
pff dilemma dilemma.....

wat zouden jullie doen?
tis overdraagbaar via hoesten snuiten en ademen

Ja, dat is inderdaad om eens goed over na te denken. Als het echt zo besmettelijk zou ik toch overwegen om niet te gaan. Ik weet niet wat mazelen allemaal in houdt maar toch.
Misschien proberen om ergens anders heen te gaan. Ik weet niet of je kan annuleren maar het is wel een goede reden.

oww hoezo?? als het een epedemie word nouja is het al valt dat dan niet onder je annulering??? of reisverzekering?? ik heb lopende verzekeringen bij mn bank gewoon niet daar

Jemig wat naar zeg. Hoelang zou zo'n epedemie aanhoudt? Misschien is het met 3 weken over. (Ik ben nogal een optimist hahaha). Zal voor jullie duimen!
Succes!

eerst even vacansoleil bellen of het kan, en of er eventueel kosten berekend worden (informatief dus). En daarna even je verzekering checken (ann. verz.) en vragen of ze die kosten gaan dekken. Succes!!

Terug
Bovenaan