grr pff keuzes en beslissingen maken.... om helemaal gek van te worden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal...

ik ben dus die twijfelkont.. zoals vele misschien reeds weten ben ik op 22 mei gecurreteerd.. nog steeds wacht ik op mijn ongesteldheid.. duurd wel erg lang zo!!
Mijn vriend en ik hebben besloten, dat ik weer aan de pil ga zodra ik ongesteld word..
MAAR nu speelt er vanalles door mijn hoofd...

1) Wie zegt dat mijn situatie over twee jaar beter is... qua werk ..
    begin nl. 4 juli met mijn nieuwe job... maar alles is tijdelijk!!!!!

2) we zitten nu in de race.. en wie weet ben ik zo weer zwanger als we geluk     hebben..

3) pff.. mijn vriend is reeds 4 jaar niet op vakantie geweest en wil heel graag... maar
    we hebben net geld uitgegeven voor een verbouwing en hij vindt dat we dat we dat
    anders maar niet hadden moeten doen.. gezien kids veel money kosten!!!

Ik had niet verwacht dat ik het toch zo graag zou willen... je ziet en hoort het ook overal om je heen.... en dan slaat weer die twijfel toe...grr pff keuzes en beslissingen maken... om helemaal gek van te worden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

humpie

Hey,

Je hebt dus een miskraam gehad? Wat vervelend om te horen zeg. Knap dat je nu de draad weer oppakt en verder gaat! Ik begrijp je verhaal, moeilijk om hierin een juiste keuze te maken. Want wat is juist??? Zelf denk ik zodra jullie echt voor een kleine willen gaan en er niet over twijfelen...en financieel gezien lukt het om rond te komen...waarom niet???? Ik kan niet voor je beslissen, maar er zal altijd wel iets zijn waardoor je zegt is het wel een goed moment. Jullie hebben in ieder geval nog 9 maanden te gaan voordat er een kleine in jullie armen ligt. Ik kan geen knopen voor je doorhakken maar is het te doen? Ga ervoor...

heel veel suc6 en ik hoop dat je eruit komt

ja, wat is wijsheid....... ik vind wel, als je er eenmaal voor bent gegaan en het is
jammer genoeg misgegaan,..zet het dan maar eens uit je hoofd.
Ik heb er heel veel moeite mee gehad.
Als je het aan de kant kan schuiven dan is dat knap, want het is niet leuk als je er nu twee jaar steeds aan moet denken...
Misschien kun je er even afstand van nemen en dan over een half jaar alles nog eens bekijken..(ik weet het niet hoor, zeg ook maar wat!!)
Ik wil je in ieder geval veel sterkte toewensen en dat je maar een goeie beslissing kunt nemen. Het is tenslotte wel belangrijk dat jullie alletwee achter de beslissing staan, welke dat ook mag zijn.
Zo de dokter heeft gesproken...hihi
groetjes.....

Sorry, ik MOET hier gewoon op reageren. Lieve meid, als ik jou was zou ik niet meer met de pil beginnen. Niet omdat ik vind dat je moet proberen om zwanger te worden, maar omdat die pil zo verrekte but is. Je moet doen wat je gevoel je ingeeft, dus ik ga niet over jouw beslissing, maar ik zou aan de condooms gaan. Anders moet je straks weer ontpillen etc... Als jullie straks beslissen om het toch weer te gaan proberen hoef je alleen de condomen maar in de wilgen te gooien. Succes met je beslissing.

Muisje.

Terug
Bovenaan