Grrr.. Alwéér blaasontsteking

Echt irritant! Tijdens mijn vakantie had ik al een blaasontsteking opgelopen. Toen dacht ik dat het kwam omdat ik te weinig gedronken had en niet meteen naar de wc ging als ik moest (gaat niet zo makkelijk als je op het strand ligt). Kuurtje gehad en toen was het over. Maar nu heb ik het weer :S. Had wel al gehoord dat je er dan nog meer kans op hebt maar dacht als ik genoeg drink zal het wel meevallen.

Magoed.. als dat alles is mag ik natuurlijk eigenlijk helemaal niet klagen!

Cranberry pillen of sap is goed voor je blaas. Ter voorkoming van blaasontsteking! En inderdaad goed drinken, zuivert je nieren.
Succes iig met je blaasontsteking!

Wat balen voor je meis..... gelukkig heb ik geen blaasontsteking gehad tijdens de zwangerschap.
Ik weet wel dat je heel goed moet uitplassen steeds.... als je denkt klaar te zijn, halve minuut wachten en dan komt er meestal toch nog een klein beetje uit.
En veel drinken, ik ben een echte natnek, ik kom ruim aan 2 liter op een dag.... plas me ook suf hahah
Sterkte meis!

vervelend hoor blaasontsteking, gewoon al en dan ook nog zo'n kleintje er bovenop

gelukkig mag je er wel medicijnen voor hebben want het is een veel voorkomend "probleem" bij zwangere

hopelijk ben je er snel vanaf

Au! Blaasontsteking kan heel pijnlijk zijn, dus daar mag je best over klagen.
Probeer bij het plassen goed je blaas te legen, dus niet te snel weer van het toilet af willen. Schijnt dat er anders nog wat urine in je urinebuis achter blijft, en dat de kans op ontsteking vergroot...

Terug
Bovenaan