Grrr hebben jullie dat ook?

A

Anoniem

Guest
Een goede vriendin is zwanger, mijn collega is zwanger....en ik zit alleen maar te staren naar hun buiken. Ben erg blij voor ze maar word er gek van. Ik stopte gisteravond zelfs ff een kussen onder m'n trui....stond geweldig tot ik dat kussen weer weg haalde.

IK WORD GEK HIER!!! En ik heb maar genoeg aan 1 goeie zwemmer van m'n vriend. NOU, dat is toch niet teveel gevraagt?

Liefs,
Dompy

Hey meis,

Ik herken je gevoel ook erg goed. Nu is het ook zo dat ik 3 weken geleden een miskraam heb gekregen, dus ik vind het ook erg moeilijk om nu te kijken naar andere zwangere vrouwen.

Het is waar: je hebt maar 1 goede zwemmer nodig, maar bij ons ligt dat wat gecompliceerder. Het zaad van mijn man is slecht. Onze zwangerschap was dan ook een erg groot wonder. We zouden in januari eigenlijk aan ICSI gaan beginnen, nu wordt dat weer voortgezet.

Ik gun het iedereen, maar mezelf ook. Ik ben erg blij voor mensen bij wie het snel en zorgeloos lukt, maar we gunnen het onszelf net zo goed toch?

Sterkte meis,

Liefs,

Sil

Mama van één * (13-02-2006)

ik snap je helemaal, een vriendin van mij is net bevallen en mijn schoonzusje blijkt zwanger met je neus op de feiten dus. Ineens lopen ze overal die dikke buiken zelfs op de reclames op tv. Ben voor ronde 16 bezig moet vast een keer lukken.
groetjes diane

Ik weet precies hoe jij je voelt
Ik kreeg binnen 3 dagen tijd ook te horen dat er 2 zwanger zijn, waaronder een schoonzusje.
Toen voelde ik mij ook erg rot, maar wel blij voor hun.
Maar er zullen nog meer mensen binnen je kring zwanger worden.
Je moet alleen een manier vinden om er mee om te gaan.
Succes.
Liefs van Gré

Terug
Bovenaan