grrr hulp gezocht ivm kinderkamer

hoi hoi dames

hier een dilemma

wij gaan september/oktober  verhuizen en caithlyn krijgt dus een hele nieuwe kamer (stuk groter ook gelukkig) maar zit dus met een dilemma ze heeft nu een winnie the pooh kamer (waar ik achteraf van baal) en ze krijgt in der nieuwe kamer een gehele prinsessen kamer we hebben dus heel zacht rose behang gehaald en willen het dus aankleden met disney pricess spullen (belle doornroosje assepoester sneeuwwitje zitten hier in) al die spullen hebben we al gehaald helemaal geweldig en kan niet wachten om te beginnen aan haar kamertje (de rest heb ik echt geen zin in al die troep weer haha) maar ik heb alleen geen gordijnen ja die van haar kamertje nu maar die zijn ecru en ik vraag me af is dit wel mooi???

nu is mijn vraag aan jullie hebben jullie tips kwa gordijnen,kleuren enz

hoop graag van jullie te horen

liefs mama van caithlyn 03.03.2008

ps hier heb je een link van hoe het er een beetje uit ziet kwa spullen enzo alleen is ons behang wat lichter en word het niet zo rommelig haha

http://link.marktplaats.nl/189792085

hey girl.
is een beetje moeilijk tips geven daarover.

ik zou zeggen, doe eerst alles behangen en inrichten en ga daarna op zoek naar gordijnen.
succes.

dikke kus ,   do

hoi patricia,

waarom baal je ervan dat je een winnie the pooh kamer hebt gedaan?? Ik weet nog dat je er toen echt super blij mee was.

Leuk hoor een prinsessekamer!! Echt voor meiden.

ik zou de kamer gewoon eerst inrichten met de spulletjes en dan later kijken voor gordijnen, misschien wordt het allemaal te druk als je alles van prinsessen neemt en kun je beter effe gordijnen kiezen.
(die van de oude slaapkamer)??

Groetjes,

Suus

quote: suus1977 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-08-2008 21:40:52'));

hoi patricia,

waarom baal je ervan dat je een winnie the pooh kamer hebt gedaan?? Ik weet nog dat je er toen echt super blij mee was.

Leuk hoor een prinsessekamer!! Echt voor meiden.

ik zou de kamer gewoon eerst inrichten met de spulletjes en dan later kijken voor gordijnen, misschien wordt het allemaal te druk als je alles van prinsessen neemt en kun je beter effe gordijnen kiezen.
(die van de oude slaapkamer)??

Groetjes,

Suus

@suus

haha ja dat weet ik nog dat ik toen heel blij was hihi maar snel daarna al niet meer toen ik al die rose kamertjes zach haha dus ja ennu we toch gaan verhuizen ja waarom niet he haha,ja ik ga het gewoon proberen kwa gordijnen

tnx

@ de and
ere

ook bedankt voor de tips en die disney gordijnen had ik ook gezien en vond ze idd wel leuk alleen word het dan niet te druk

liefs mama van caithlyn

Hoi Patricia,

Onze dochter (nu 4) heeft ook een behoorlijk roze kamer.
Één muur is knal(fuchsia)roze en de andere drie muren zijn zachtroze.
Haar gordijnen zijn ook fuchsia roze met omtrekken van grote bloemen erop (moeilijk uit te leggen) en ze zijn ook roze gevoerd.
Die zijn dus niet zo druk en kan ze ook als ze wat groter is nog laten hangen.
De meiden zijn blijkbaar best lang weg van roze. Ook zit er nog lime in, dan kan ze evt. ook daarmee combineren.
OK, je moet een zonnebril op als je haar kamer binnenwandelt, maar ze vindt het zelf helemaal prachtig en dat is toch het belangrijkste!
Ik heb de gordijnen bij de kwantum gekocht, die werden ook nog gratis gemaakt. En als ze er dan over een paar jaar op uitgekeken is, is het ook niet zo erg.
En ze heeft een disney prinsessenlamp van de Gamma.
Ze wilde eigenlijk ook nog een roze kast en bed maar dat hebben we maar niet gedaan .

Ook misschien leuk voor op haar kamertje: een fuchsia roze Fatboy, heeft onze dochter ook, kan ze lekker op liggen en op spelen.

Succes met kiezen, het wordt vast een prachtige meidenkamer!

Groetjes,
Sophie

Terug
Bovenaan