Grrr koortslip

TWD

New member
Vanmorgen kwam er ineens een koortslip opzetten, balen weer maar goed heb ik altijd als het weer veranderd.
Er was 1 supermarkt open dus daar koortslipcreme weggehaald. Kom ik thuis kijk ik op de gebruiksaanwijzing mag je het helemaal niet gebruiken tijdens je zwangerschap. Moet dus morgen de huisarts bellen voor een koortslip, ben. Niey van plan om er nog lang mee toelopen namelijk haha.
 
Hai Cloewja,

Ik heb ook nog even gespeurd op internet maar ik lees alleen maar dat je al dat soort produkten niet mag gebruiken tijdens zwangerschap! Vervelend joh!
Heb je al een goede tip gekregen van je huisarts?

Nog bedankt voor je reactie bij mijn topic in de december club.

Liefs Lynn.
 
Heb met de apotheek gebeld en daar is 1 soort die wel mag. Acolip Ofzo. Dus die straks maar halen.

Liefs
 
Hi Cloewja,

Wat naar joh, een koortslip!
Wel fijn dat de apotheek toch iets voor je heeft!!

Ik weet dat het nog een hele tijd is voordat je kleintje komt, en wil je absoluut niet bezorgd of bang maken, maar wel attenderen op een koortslip in de eerste levensmaanden van een baby.
Ik weet als geen ander hoe het is als je kindje ziek is en het te verliezen aan hersenvliesontsteking en wil anderen die pijn en het verdriet besparen.

http://www.dokterdokter.nl/gezondheid/baby/32467/koortslip-baby-symptomen-besmetting-behandeling-en-voorkomen

Het is bedoeld met een goed hart, dus ik hoop niet dat je het vervelend vind dat ik je erop attendeer.

Liefs,
huggy
 
Ik ben zelf ook iemand met koortslip en weet dat je er met kleintjes idd voorzichtig mee moet zijn.
Maar ik dacht ook dat het van de moeder geen kwaad kan, maar van ieder ander wel. Zal het zelf ook nog eens precies opzoeken tzt.
 
Terug
Bovenaan