Grrr mannen... Ik voel me echt ff kut en alleen

Als ik m'n man moet geloven ben ik altijd boos/chagrijnig enz. Dat verteld hij me net weer en alleen omdat hij begint over hoeveel miljoen er wel niet te winnen is in de staatsloterij en ik hem
Daarbij boos aankijk. Ik wil niet dromen over wat als we miljoenen winnen. Hij wel. Verder prima, maar dan ben ik dus weer "altijd" boos omdat ik net even boos kijk daarom.
Vraag ik ben je boos? (dat hoor Ik altijd gelijk aan z'n manier van praten) zegt ie ja jij bent altijd boos. Dat hoor ik dus echt heel vaak van hem. Ik ben echt niet altijd boos.
Hij maakt dus net weer die opmerking net voordat hij gaat sporten en vanavond laat pas weer thuiskomt.
Nu ben ik dus wel BOOS. Ik heb ook gewoon zin om boos op m te blijven nu. Gatver...ik baal.
Het is ook misschien niet alleen dit, ook t feit dat ik t gewoon niet gewaardeerd voel dat ik hier vandaag weer de boel glad heb getrokken, was heb gedaan, gekookt, ZIJN bord naar de keuken breng enz.
En ik wil eigenlijk geen ruzie omdat ik gezelligheid wil. Ruzie met hem is heel frustrerend omdat hij heel goed is met woorden en hij het altijd zo kan draaien dat hij gelijk heeft.
Nou sorry voor mijn gezeur, ik ga maar weer eens allen kind op bed leggen en alleen op de bank zitten en alleen vroeg slapen.... ik ga nog even verzinnen of ik boos ga blijven.
 
Hoi, ik zou er toch over praten en dan niet om ruzie te gaan maken. Maar geef aan wat je voelt en dat je het fijn vind als hij je ondersteund. Geef praktische voorbeelden, zoals je nu ook doet.

Als je er niet over praat krop je het op en dat is ook niet goed!!

sterkte

x yvonne
 
Terug
Bovenaan