Grrr nog niet inleiden

TWD

New member
Net terug uit ziekenhuis.
Inwendig onderzoek gehad. En nog geen ontsluiting.
Zodra ik 2cm heb wordt ik ingeleid.
Ze heeft wel flink lopen wroeten dus hoop dat nu los komt. Baarmoeder was verder mooi plat zei ze dus is echt wachten op de ontsluiting.

Ze gaan nu overleggen waar ik onder controle kom. Of ziekenhuis of mijn eigen Vk. Krijg ik nog telefoon over vandaag. Blijf ik in ziekenhuis dan moet ik maandag weer en bij mijn eigen Vk morgen. Dus ff wachten
 
Oh, balen meis dat het nu nog niet gaat gebeuren allemaal! Inderdaad hopen & duimen dat het wroeten wat uithaalt en je maar snel ingeleid mag worden! Wat heeft je voorkeur? Controles bij zh of vk?
 
Heb net telefoon gehad mag bij mijn eigen Vk blijven. Naar ziekenhuis is iedere keer half uur rijden en dan voor 10 minuten daarheen is beetje te veel. Dus mijn eigen Vk mag nu om de zoveel dagen kijken of er ontsluiting is. Had voor morgen nog afspraak staan dus laat die staan en dan maandag weer. Wel zo prettig dat niet steeds naar Groningen hoef te rijden. En mijn vriend nier steeds vrij hoeft te nemen aangezien ik dat zelf niet volhoud.
 
Ja dat is echt een nadeel dat je geen kinderafdeling en gynaecoloog meer hebt in het Delfzicht, je bent zo afhankelijk dan om telkens die reis te moeten maken naar Groningen. Fijn dat je nu gewoon naar je VK kan gaan.

Laten we hopen dat het vandaag wel wat in gang gaat zetten, en dat je snel kan wordt ingeleid dan.

 
Ze hebben in ieder geval iets gedaan, dus wie weet is dat genoeg om t op gang te brengen ;-) Ik duim voor je!!

Ik was vandaag bij de vk en had ook wel n klein beetje gehoopt op n inwendig onderzoek, maar ja, als dan zou blijken dat alles nog potdicht zit, is dat ook zo'n domper...

Dus ik wacht nog maar even af...
 
@baby-love

Klopt is wel nadeel dat delfzicht niks meer heeft maar nog even en hij bestaat helemaal niet meer.
Krijg ook vaak de vraag of Winschoten niet makkelijker is.
Reistijd maakt eigenlijk niet uit ten opzichte van Groningen en voel me in umcg toch stuk fijner

@stess-c
Ja dat is inderdaad een domper dan. Vond ik vandaag ook wel weer maar aan de andere kant had ik het ook wel een beetje verwacht
 
Ik zal ook niet voor Winschoten kiezen, UMCG heeft dan ook mijn voorkeur. Wij hebben in Assen onze eigen ZH en das wel prettig op nog geen 10 min afstand
 
Dat is inderdaad prettig...
Wordt hier echt steeds minder. Moet straks voor alles naar Zuidbroek of scheemda of waar get nieuwe ziekenhuis ook mag komen. Lekker handig voor mensen die geen vervoer hebben.
 
Terug
Bovenaan