Grrr... nog steeds niet ongesteld: na twee maanden!!!

A

Anoniem

Guest
hallo meiden,

natuurlijk word ik liever niet ongesteld, maar ik heb al twee testen gedaan (digitale van Clear Blue) maar deze gaf aan dat ik niet zwanger was. Als ik dan toch niet zwanger ben word ik liever snel ongesteld, want dan kunnen we weer verder, haha.
Twee maanden geleden was mijn laatste menstruatie, dat is toch raar???
Zo lang heeft het nog nooit geduurd: ben wel onregelmatig maar het heeft nog nooit twee maanden geduurd!
Moet de 28e naar de gyn en dan ben ik benieuwd wat hij ervan zegt.
Komt dit iemand bekend voor?
Ik heb twee weken geleden voor het laatst getest.

Groetjes Cindy

Ik heb dit gelukkig niet want dat is ook vreselijk als je niet ongi wordt en niet zwanger bent. Goed van je dat je een afspraak hebt gemaakt! Hopelijk schept dat meer duidelijkheid! Hoe lang zijn jullie al gestopt?

Groetjes Suus

Hoi Cindy,

Tja helaas ken ik je verhaal ook, ben sinds eind juli niet meer ongi geweest, en ook niet zwanger, schiet niet op he! Ik ben toen gestopt met de pil en mijn cyclus is nog steeds niet op gang. Dokter zei dat dat tot 6 maanden mocht duren en als ik dan nog iet ongi ben mocht ik weet terug komen. Inderedaad, dat ik niet zwanger ben is natuurlijk jammer, maar dan wil ik wel ongesteld worden ( en als het kan ook nog een lekker korte cyclus. Geintje!! Dat is  teveel gevraagd toch?). Ik ben sinds kort aan de theunisbloemolie-pillen, misschien zet dat zoden aan de dijk?
Verder heel veel suc6 met bezwangert raken!!!

Groetjes
                        Joy

Dank je wel voor jullie reacties! Wij zijn sinds april bezig en ik ben al wel sinds januari gestopt met de pil. Ook geregeld ongesteld geworden (om de 5  Ã¡ 6 weken) maar nu ineens al 2 maanden niet. Erg vervelend en onzeker vind ik. Ben ik dan toch zwanger... Ik geloof er niks van, maar zolang heeft het nog nooit geduurd. Ben ergens wel blij dat ik over 3 weken naar de gyn mag, want dan gaat er eindelijk wat gebeuren aan dat onregelmatige cycles (en ik heb ws geen eisprong, dus krijg ik hormonen)...

Jullie ook succes met zwanger worden!!!

Cindy

Terug
Bovenaan