grrr, piekerdepieker..

A

Anoniem

Guest
Hoi dames!
Hellup! ik moet ff wat kwijt anders word ik gek!
Vandaag is mijn NOD, normaal ben ik altijd 3 tot 5 dagen "overtijd". Ik heb nu na mijn bevalling weer 2 menstruaties gehad en het leek er op dat het eigenlijk meteen wel weer normaal was. Dus dan zou ik als het niet raak is na het weekend een keer ongesteld gaan worden.
Gisterochtend ging ik naar de wc en toen had ik een beetje bruinig bloed met afvegen. Dus ik dacht, nu al ongesteld? Maarja, als ik toch niet zwanger ben is het natuurlijk wel fijn, hoe eerder hoe beter! dan is de volgende ronde ook natuurlijk ook weer sneller!
Magoed, de hele dag door wel kleine beetjes van dat bruine bloed verloren, vannacht niet, vanochtend nog klein beetje en nu is het weer helemaal gestopt.. Maar het is (nog) niet helder rood geweest..
En ja, jullie zullen het herkennen, dat begin je dus te twijfelen en te piekeren! pfff
Ik voel verder niks dus ik verwacht nog wel echt ongesteld te worden, maar toch, daar is de hoop weer!
afwachten maar, zoooo moeilijk!

Toch even testen binnenkort als het weg blijft, want het kan heel goed nog innestelingsbloed zijn, dat komt heel vaak voor. maar lees is het goed.... ben je een paar maanden geleden bevallen?? Gefeliciteerd! En nu op naar de volgende? Poeh ik moest er even niet aan denken hoor, ik was in het begin nog zo moe. Maar misschien dat jullie er alweer helemaal klaar voor zijn. hopelijk is het snel raak!

Hoi,
Zou idd innestelingsbloed kunnen zijn, maar kan ook nog doorzetten, wat vervelend hé die onzekerheid!
Maare 2menstruaties na je bevalling? Hoe oud is je kindje dan nu?
Groetjes

Ik heb dat vorige week ook gehad dinsdag ochtend en avond en woensdag ochtend elke keer na het plassen wat bruinig bloed... Maar ik denk dat ik mezelf zo had in geprent (gehoopt) dat ik niet ongi mocht worden dat ik het ook niet werd... Heb zaterdag een test gedaan... was toen nog steeds niet ongi en deze was negatief... en een half uur na die test werd ik dus ongi... toen ik mij er bij neer had gelegd dat ik niet zwanger was.. Dus ik zou een test doen... mischien als je dan niet zwanger bent dat je ongi dan wel doorzet anders zit je voor niks te wachten net zoals ik.. en als je dan zwanger test is het helemaal mooi...

hallo dames!
bedankt voor jullie reacties!
butterfly, ik ging (ga) er deze keer van uit dat ik niet zwanger ben. dit omdat we wegens omstandigheden niet veel hebben kunnen klussen. We hebben wel iets uitgespookt dus de mogelijkheid is er, maar ik ga er van uit dat we niet zo veel geluk hebben! Daardoor was ik ook niet heel erg teleurgesteld toen ik dacht dat ik ongesteld werd. Maar nu dat niet doorzet (er is nog steeds niks) krijg ik toch stiekem weer een beetje hoop! Ik heb niet echt kwaaltjes, alleen beetje misselijk af en toe, maar heb ook raar gegeten dit weekend, kan ook daar van komen dus. Ik denk dus dat ik weer gewoon ongesteld word, maar blijf een heel klein beetje hopen! ik hou jullie op de hoogte!
Enne, ik heb nu 1 dochter en zij is in april geboren. het is dus wel snel, maar alles gaat zo goed en makkelijk dat ik niet kan wachten.. erg he?
daardoor is de druk gelukkig niet zo hoog, ik ben er nu minder mee bezig als de eerste keer gelukkig. Ik wil het heel erg graag maar als het nog even duurt is het dus ook niet zo heel erg.. ik geniet ook nog geweldig van mijn prachtige dochter, zit nog steeds heel hoog op die roze wolk!
wel weer fijn om hier mijn ei kwijt te kunnen! dank jullie!

Terug
Bovenaan