Grrr, zwangerschapsjeuk

Heb nu al bijna een week jeuk, het begon in mn nek, daarna mn kaak toen de rest van mn gezicht en nu mn beide onderarmen van pols tot elleboog.
Allemaal kleine rode pukkeltjes met korstjes. Kriebels, echt niet leuk. Het zal wel iets van zwangerschapsjeuk zijn, maar ik had dat bij mn eerste zwangerschap alleen op mn buik. Nu lijkt echt alles te jeuken.

Wie heeft er ervaring mee?

jeee ik wist niet dat dat ook al een zwangerschapskwaal was.. ik begin het sinds vorige week ook te merken.. net op een plekje op mijn rug waar ik amper bij kom en op mijn gezicht. het valt opzich wel mee. hoop niet dat het erger word...

Hej, ik heb t ook maar gelukkig niet iedere dag. Vooral op mijn buik en op 1 van mijn borsten. Soms helpt mentol poeder. Zinkzalf wil ook wel verlichting brengen, maar deze middelen werken niet bij iedereen.

Bij mijn oudste had ik het ook alleen op mijn buik, ook een vervelende plek. Zou het een "jongentjes" probleem zijn? Ik was het in ieder geval maar een beetje vet aan het houden met vaseline, ik ben ook nog eens allergisch voor veel zalven en cremes.

Ik heb er gelukkig nog niet zo veel last van, af en toe mijn buik. Alleen merk ik dat mijn tepels wel heel erg vaak jeuken. Het krabt alleen zo moeilijk op die plek...

ik zou het overleggen met je verloskundige, ik heb het ook. Kan ook met je lever te maken hebben en dat kom je te weten door bloedprikken.
Hopelijk weet je al meer en hoef je er niet zolang last van te hebben.
succes

Terug
Bovenaan