A
Anoniem
Guest
Ow heb me vandaag zo lopen irriteren in een babywinkel! Was met mijn moeder op zoek naar een slaapzakje voor Joran. Hij plast namelijk regelmatigzijn slaapzakje nat en dan heb ik geen tweede in de kast liggen als reserve. Kom ik in zo'n winkel vraag ik of ze ook een gewatteerde slaapzak heeft. Uiteraard laat ze me als eerste de combisleeper zien, die voor mij onbetaalbaar is. Dus ik vraag of ze ook gewone slaapzakjes heeft. O, zegt ze, voor met een dekentje? nee het is niet voor met een dekentje, want ons lieve ventje wurmt zich toch los, na een paar slopende nachten besloten hem een dikke slaapzak aan te trekken, met een pyama. Blijft ze maar zeggen dat dat niet kan, dat je dan echt de combisleeper moet hebben, dat dit echt het beste is... ja zeg ik: maar ook gruwelijk duur! Blijft ze met zo'n chagrijnig gezicht staan kijken hoe wij een slaapzak uit zoeken. Gewoon de winkel uitgelopen. Oh wat irritant, alsof ik niet het beste wil voor ons lieve ventje, tuurlijk wel, maar het beste hoeft nog niet onbetaalbaar te zijn, toch? Wij komen goed rond hoor, maar zo'n ding kan ik me niet veroorloven, hoeft zeme nog geen schuldgevoel aan te praten.
Uiteindelijk bij de hema twee slaapzakken gekocht voor 28,50. Das weer wat anders.
Zo ben ff mijn verhaal kwijt
Xus, Susan
Uiteindelijk bij de hema twee slaapzakken gekocht voor 28,50. Das weer wat anders.
Zo ben ff mijn verhaal kwijt
Xus, Susan